نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
جواد نکونام حاضر به حضور در نشست خبری نشد/ شرایطش را ندارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال بعد از شکست در دربی در نشست خبری حاضر نشد.

صد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم از بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه (۴ مهر) به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد و طی آن سرخپوشان با برتری یک بر صفر برنده این بازی شدند. محمدحسین کنعانی زادگان(۱+۹۰ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

در حالی که گاریدو با حضور در نشست خبری پیرامون این دیدار اظهار نظر کرد، جواد نکونام حاضر نشد به نشست خبری بیاید. وی از طریق مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد شرایطش را ندارد و در صورت فراهم شدن این شرایط در آینده با رسانه ها گفت و گو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  جنجالی‌ترین صحنه داوری استقلال - پرسپولیس؛ یک پنالتی سوخت؟ +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۳
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    میشه بفرمائید با چه رویی باید در کنفرانس شرکت میکرد؟
  • عاشق استقلال ، بیزار از نکونام IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    درست بعد از اینکه الغرافه را بردیم و همینها که الان بر علیه نکونام شعار میدادند در آن شب جواد لالیگایی جواد لالیگای میکردند گفتم استقلال بعد از دربی حداکثر هشتم جدول است و حالا متاسفانه حدس من که از سر واقع بینی بود درست درآمد . من که از همان شب داشتم میسوختم و حالا کسانی که از نکونام حمایت میکردند به درد من دچار شدند
  • بچه ها متشکریم IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    خسته نباشید به همه بازیکنان و کادر فنی استقلال ، فوتبال برد وباخت داره و امشب اول به خودمون باختیم بعد به آقای داوری که هرآن منتظر زدن سوت و اعلام پنالتی بود ،داوری که خطای عمدی دقیقه یک میلاد محمدی روی بلانکو رو حتی کارت زرد هم براش قائل نیست اما توپی رو که رضائیان دفع میکنه بلافاصله خطا تشخیص میده و پنالتی میگیره آقای داور رضائیان توپ رو زد و بعد پاهایش رو باید چی کار میکرد؟ شما متوجه نشدید که سعید مهری با تمارض خواست پنالتی بگیره ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی