نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
پاسخ طعنه آمیز سعید مهری به استقلالی‌ها/ همیشه خدا به جای من صحبت می‌کند/ بعد از پنالتی در خلا بودم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه خدا به جای من صحبت می‌کند و بهتر است من سکوت کنم.

سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. همیشه خیلی قضاوت می‌شوم و تحت فشار بودم، اما خدا همیشه به جای من صحبت می‌کند و بهتر است من سکوت کنم.

وی ادامه داد: اولین بازی من برای پرسپولیس بسیار لذت بخش بود، چون با برد در دربی همراه شد. خیلی خوشحال هستم و امیدوارم ادامه‌دار باشد. انشالله در ادامه و در بازی‌های آسیایی هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تیم رقیب به تیمی رفتن شرایط خاص خود را دارد، اما واقعاً پرسپولیسی‌ها از روزی که قرارداد امضا کردم حامی من بودند و دست آنها را می‌بوسم. امیدوارم من هم بتوانم موجب شادی آنها شوم.

او درباره اینکه زمان پنالتی چه حسی داشت گفت: انگار واقعا در خلا بودم چون من کار خاصی نکردم. هر موقع قضاوت شدم تلاشم را کردم و خدا هم هوایم را داشته است.

مهری افزود: کادر فنی تصمیم گرفت که من امروز کمی جلوتر بازی کنم، چون می‌خواستیم برنده باشیم. امروز مهاجم نبودم و پشت مهاجم بازی کردم که قبلاً هم این تجربه را داشتم.

وی درمورد شرایط رقابت با سایر بازیکنان در پرسپولیس، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و این پتانسیل را دارند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند و در تیم ملی هم حضور داشته باشند. اینکه رقابت وجود داشته باشد خوب است چون موجب پیشرفت بازیکنان و تیم می‌شود. از اینکه تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم خوشحالم. تا زمانی که در پرسپولیس هستم با تمام توان بازی می کنم. فوتبال حرفه ای است و من حرفه ای فکر می کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۵
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ۶ US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    دمت گرم سعید کیسه‌ سوز،خوب سوزندی شون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی