نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
رضاوند سرگردان به جای مهار توپ های سرگردان؛ بازیکن مورد علاقه نکونام فحش خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در شرایطی دربی صد و چهارم را واگذار کرد که آرش رضاوندی که وظیفه جمع کردن توپ های سرگردان را داشت، خودش در زمین سرگردان بود.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال، دربی صد و چهارم را در ورزشگاه امام خمینی اراک به تیم پرسپولیس باخت تا شکستی دیگر در کارنامه جواد نکونام، سرمربی این تیم ثبت شود. 

نکته عجیب این دیدار، ترکیب اولیه این تیم بود و در حالی که هواداران استقلال انتظار داشتند، آرش رضاوند را روی نیمکت این تیم ببینند، اما جواد نکونام این بازیکن را در ترکیب ثابت این تیم گذاشته بود. 

اعتقاد جواد نکونام به آرش رضاوند، سوالی است که مدت هاست در ذهن هواداران استقلال به وجود آمده است. آرش رضاوند، امشب وظیفه جمع کردن توپ های سرگردان در زمین را داشت تا از حملات پرسپولیس جلوگیری کند، اما سرگردانی رضاوند در زمین بازی باعث شد تا تیم استقلال، وسط زمین را به تیم پرسپولیس بسپارد. 

نمایش ضعیف آرش رضاوند باعث شد تا حملات پرسپولیسی ها بیشتر از پیش شود تا در انتها، سرخپوشان، موفق به برد در این بازی شوند. آرش رضاوند بازیکنی است که سال هاست مورد انتقاد هواداران استقلال است، اما جواد نکونام خلاف نظر هواداران، اصرار به بازی دادن این بازیکن دارد.

بازی ضعیف رضاوند در دربی صد و چهارم باعث شد تا هواداران استقلال در پایان بازی و در ورزشگاه امام خمینی اراک به این بازیکن اعتراض کنند و خواهان اخراج این بازیکن از تیم استقلال شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی