نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
کارشناس داوری مشکوک‌ترین صحنه‌های دربی استقلال و پرسپولیس/ پنالتی جنجالی درست بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری گفت:‌ بیژن حیدری کاملاً با خونسردی این بازی سخت را مدیریت کرد و با دوندگی زیاد سعی کرد نزدیک به صحنه‌ها باشد.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره داوری دو تیم استقلال و پرسپولیس، گفت: در دقیقه ابتدایی بازی میلاد محمدی برای زدن ضربه سر با بلانکو جدال کرد که کنترل خودش را از دست داد و پای مدافع پرسپولیس به طور غیرعمد  به سر مهاجم استقلال برخورد کرد و نیازی به اخطار نداشت.

وی درباره اعتراض امیری در دقایق پایانی نیمه اول مبنی بر اعلام‌نشدن خطا به روی وی گفت: دقایق پایانی نیمه اول وحید امیری اعتقاد داشت در محوطه جریمه استقلال روی او خطا شد که تصمیم داور بر ادامه بازِی کاملاً صحیح بود و خطایی اتفاق نیفتاد.

سلیمانی درباره پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس گفت: رامین رضاییان با بی‌احتیاطی پای مهری را ضربه زد و پنالتی به‌درستی اعلام شد.

کارشناس داوری درباره قضاوت داور این دیدار گفت: بیژن حیدری کاملاً با خونسردی این بازی سخت را مدیریت کرد و با دوندگی زیاد سعی کرد نزدیک به صحنه‌ها باشد. در مواقع لازم بازیکنان را به آرامش دعوت می‌کرد و تذکرات لازم را

می‌داد و از کارت زرد و قرمز خودش به‌درستی استفاده کرد و در کل تیم داوری کاملاً باتجربه بالا بازی را کنترل کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اس اس IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    وجدان داشته باشیم بدون شک ضربه ای که میلاد محمدی به بلانکو زد عمدی بود ، باز هم فیلم آن صحنه را ببینید که چطور آگاهانه میزند اما بدتر از آن رفتار داور بازیست که حتی کارت زرد هم برای این حرکت قائل نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی