نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
احمدزاده: در دربی از استقلال بهتر بودیم/ همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در دربی ۱۰۴ سرتر بود و توانستیم استقلال را شکست دهیم.

فرشاد احمدزاده پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ولی تیم ما سرتر بود و بازی خوبی انجام داد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: وقتی یک تیمی این همه قهرمانی می‌آورد انتظارات خیلی بالا می‌رود. تیم ما نسبت به سال گذشته در ترکیب اصلی، پنج شش تغییر داشته است و نیاز به زمان داریم. نگرانی هواداران به جاست، ولی نیاز به زمانی داشتیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما در بازی با الاهلی هم بازی خوبی کردیم و امیدوارم ‌بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با پیروزی در دربی، استقلال را وارد بحران کردند، خاطر نشان کرد: الان هم گفتم که دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که در دربی می‌برد، یک انرژی مضاعف می‌گیرد و یک اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به بازی‌های دیگری پیدا می‌کند. همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

احمدزاده در پایان درباره بازی با پاختاکور در هفته آینده تصریح کرد: در لیگ نخبگان همه تیم‌ها خوب هستند، ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از یک ریکاوری خوب تمرینات‌مان را برای بازی با پاختاکور ادامه می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی