نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
۰ |
۰
کلوب| این استقلال، نه رقیب می‌خواهد نه دشمن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دربی مصاحبه‌های عجیب و افشاگری های ریز و درشت، جز یک خودکشی نیست.

هواداران استقلال با این گونه مصاحبه ها غریبه نیستند اما شاید برای آنها که از اوضاع باشگاه استقلال و اتفاقات آن خبر ندارند، این داستان تازگی داشته باشد. اینکه چرا باید مشاور مدیرعامل به عنوان زبان ایشان در مقابل رسانه ها و چند روز مانده به دربی، پس از تساوی ناامید کننده برابر نساجی دست به افشاگری بزند، فقط یک پاسخ روشن و بدیهی دارد و آن اینکه آقایان درون باشگاه استقلال دیگر سرمربی را نمی‌خواهند و منتظر شکست تیم در یک بازی مهم هستند.

هواداران آبی این چنین خودکشی هایی را بسیار دیده اند و برایشان تازگی نداشت. یک شلیک سخت و سنگین درست چند روز مانده به دربی که توسط غیر خودی یا رقیب هم نبود! اتفاقی که توسط مشاور مدیرعامل شروع و سپس با جواب پس از تمرین جواد نکونام همراه شد، همه اذهان را به سمت خود مشغول و باعث تعجب و نگرانی هواداران آبی شد.

چه درست و چه اشتباه، زمان بیان این موضوعات در آستانه دربی هیچ سود و منفعتی برای استقلال نداشت. اصلا شاید علت انجام چنین مصاحبه ای هم همین بوده باشد، اینکه جواد نکونام هوش و حواس و تمرکزش را نسبت به دربی از دست بدهد و با یک نتیجه بد تمام مشکلات و تقصیرها به سمت سرمربی تیم روانه شود تا مجبور به استعفا شود و شاید برکناری.

هواداران آبی شب گذشته یکی دیگر از شب های ناآرام و کابوس وار خود را تجربه کردند، درست مثل شب دعوای منصوریان با افتخاری، درست مثل شب دعوای فرهاد و سعادتمند، مثل شب رفتن استراماچونی و مثل بسیاری شب های دیگر که تعدادشان همین طور اضافه می‌شوند و قرار نیست یک شب آرامش را تجربه کنند.

به واقع چه چیزی می‌توانست در چند روز مانده به دربی اینطور روح و روان تیم از جمله سرمربی و بازیکنان و سپس هواداران را مخدوش و مشغول و سرگرم خود کند؟ استقلالی ها تا زمانی که درون مجموعه خود چنین افرادی را دارند دیگر چه نیازی به رقیب دارند؟ دیگر چه نیازی به دشمن دارند که از بیرون به تیم ضربه بزند؟

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی