اعتراف صادقانه و شیرین دختر رونالدو که پدرش را به خنده انداخت/ رقابت با جورجینا سخت است! +ویدیو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در فصل جدید مستند «من جورجینا هستم» مکالمه جذاب کریستیانو رونالدو و دخترش آلانا به تصویر درآمده که هواداران را به وجد آورده است.

آلانا مارتینا، دختر ۷ ساله کریستیانو رونالدو، با نشان دادن شخصیتی دلنشین در فصل جدید مستند مادرش، «من جورجینا هستم»، توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرد. فصل سوم مستند جورجینا رودریگس در نتفلیکس نیز همانند دو فصل قبلی بسیار پرفروش شده است. یکی از لحظات جذاب این فصل مکالمه‌ای جالب بین کریستیانو و دخترشان آلانا بود که خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

آلانا یکی از سه دختر این زوج است. در یکی از قسمت‌های جدید مستند «من جورجینا هستم»، رونالدو از دخترش پرسید: «دوست داری وقتی بزرگ شدی چه‌کاره بشی؟» آلانا بدون تردید پاسخ داد: «هیچی، هیچی. من فقط خونه می‌مونم.» این پاسخ غیرمنتظره باعث خنده کریستیانو شد و او با مهربانی گفت: «عزیزم، باید کار کنی.»

این سوال باعث شد آلانا کمی تأمل کند. او که شاید به لطف موفقیت‌های والدینش نیاز به کار نداشته باشد، با نگرانی پاسخ داد: «ولی قراره چه کار کنم؟ نمی‌دونم چه کاری باید بکنم.»

کریستیانو پیشنهاد داد: «فکر می‌کنم می‌تونی بازیگر بشی.» اما آلانا فوراً این ایده را رد کرد و گفت: «نه، نه، نه!» با این حال، وقتی پدرش پیشنهاد داد که شاید بتواند تهیه‌کننده نتفلیکس شود، او با هیجان پاسخ داد: «بلههههه! می‌خوام همین باشم.»

این مکالمه بامزه پدر و دختر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و بلافاصله سیل نظرات را به همراه داشت. کاربران با جملاتی مانند «ما همه آلانا هستیم» و «آلانا فوق‌العاده است، عاشقشم!» و «رویای همه این است که کار نکنند و در خانه بمانند» واکنش نشان دادند. برخی دیگر هم به نکته ارزشمندی که رونالدو به دخترش آموخت، اشاره کردند: «اینکه والدین ثروتمند به فرزندانشان ارزش‌ها را آموزش دهند، واقعا اتفاقی نادر است.» یکی از کاربران نوشت: «کریستیانو چه الگوی خوبی است.»

در طول سریال و همچنین در شبکه‌های اجتماعی، طرفداران بیشتر با شخصیت بازیگوش و بامزه آلانا و شباهت او به مادرش آشنا شده‌اند. جورجینا در یکی از قسمت‌های فصل‌ قبلی گفت: «او عاشق کلاه‌گیس، آرایش و لباس‌های شیک شده است. آلانا خیلی مغرور است و گرچه رقابت با من سخت است، فکر می‌کنم موفق خواهد شد.»

اعتراف صادقانه و شیرین دختر رونالدو که پدرش را به خنده انداخت/ رقابت با جورجینا سخت است!

رونالدو درباره فرزندانش صحبت می‌کند

کریستیانو رونالدو به‌تازگی در پادکستی با دوست و هم‌تیمی سابقش ریو فردیناند درباره زندگی خانوادگی‌اش صحبت کرد. او توضیح داد که روحیه رقابتی را در فرزندانش پرورش داده است: «چند روز پیش به دریای سرخ رفته بودیم و هر روز پادل بازی می‌کردیم. من و کریستیانو جونیور با هم بحث کردیم و دو روز با هم حرف نزدیم. حتی متئو کوچولو هم رقابتی شده و من خوشحالم. این نشان می‌دهد که شخصیت آنها شکل گرفته است.»

او با افتخار افزود: «راستش، بچه‌هایم مثل خودم هستند. من چنین چیزی را به آنها یاد نمی‌دهم، ولی از من الگوبرداری می‌کنند. گاهی وقتی می‌بازم عصبانی می‌شوم یا حتی گریه می‌کنم. آنها هم تقریباً همین‌طور هستند. حتی با فرزندانم رقابت می‌کنم؛ همیشه دوست دارم برنده باشم و هیچ‌چیز را مجانی نمی‌بخشم.»

بیشتر بخوانید: عکس| حرکت جالب و جدید رونالدو/ جشن هت‌تریک خانوادگی در بازی‌های النصر

اعتراف صادقانه و شیرین دختر رونالدو که پدرش را به خنده انداخت/ رقابت با جورجینا سخت است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی