نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
توپخانه بارسلونا و غرق شدن زیردریایی‌ها/ گلباران ویارئال با درخشش شاگردان فلیک؛ فاصله با رئال مادرید حفظ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا مقابل ویارئال به یک پیروزی پرگل رسید تا همچنان صدرنشین باشد.

تیم بارسلونا امروز در چارچوب رقابت‌های لالیگا از هفته ششم به مصاف ویارئال رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵-۱ به سود بارسایی‌ها به پایان رسید.

رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۰ گل اول را برای بارسا به ثمر رساند و در دقیقه ۳۵ موفق به دبل گلزنی برای آبی‌واناری‌ها شد تا تیم فلیک برنده در نیمه نخست برنده به رختکن برود. ویارئال که برای جبران گل‌های خورده پا به نیمه دوم گذاشته بود در دقیقه ۳۸ با گلزنی آیوز پرز اختلاف را به یک گل رساند. در ادامه بارسایی‌ها دوباره نمایش هجومی گرفتند و پابلو توره با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه در دقیقه ۵۸ گل سوم بارسا را وارد دروازه ویارئال کرد. یامال در دقیقه ۶۰ با اعلام کمک داور ویدیویی موفق شد برای بارسایی‌ها یک پنالتی بگیرد اما لواندوفسکی ضربه پنالتی را از دست داد. تیرنو باری در دقیقه ۶۸ اختلاف را به دو گل رساند اما کمک داور ویدیویی گل دوم ویارئال را مردود اعلام کرد. ضربه‌ای سنگین رافینیا روی پاس کات بک به عقب در دقیقه ۷۴ پس از برخورد به اریک بایی گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند. دقیقه ۸۳ رافینیا با پاس استثنایی یامال گل پنجم بارسلونا را وارد دروازه ویارئال کرد.

در نهایت بارسا با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و اختلاف ۴ امتیازی‌اش را با رئال مادرید حفظ کرد. بارسلونا با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین بلامنازع لالیگا باشد. ویارئال نیز با این شکست ۱۱ امتیازی باقی ماند و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی