بعد از پدر لامین یامال نوبت به مادربزرگ او رسید؛ اگر می‌خواهید من را بکُشید همینجا هستم!/ این بچه مراکشی نیست، متوجه می‌شوید؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از چاقو خوردن پدر لامین یامال، مادربزرگ او نیز تهدیداتی دریافت کرده و احتمالا این خانواده برای امنیت بیشتر مجبور به ترک محل زندگی خود خواهند شد.

لامین یامال، پدیده ۱۷ ساله باشگاه بارسلونا، علیرغم تجربه‌ی یک شوک بزرگ خانوادگی همچنان با تمرکز و قدرت به تمرینات و بازی‌های خود ادامه می‌دهد. پدر او منیر نصراوی چند روز قبل از آغاز فصل در محله‌ی روکافوندا در شهر ماتارو مورد حمله قرار گرفت. این حادثه باعث نگرانی‌های زیادی شد و خانواده او در معرض خطر قرار گرفته‌اند و ممکن است مجبور به ترک محل سکونت خود شوند. مادربزرگ لامین «فاطیما» نیز تهدیدهایی دریافت کرده و این موضوع را تأیید کرده است.

فاطیما در مصاحبه‌ای با برنامه «اسپخو پابلیکو» که در روزنامه «اسپورت» منتشر شده توضیح داد که حادثه‌ای که برای پسرش یعنی منیر نصراوی اتفاق افتاده، او را به شدت نگران کرده است. او گفت: «از وقتی این اتفاق برای منیر افتاده نمی‌توانم غذا بخورم. از شوک و ترس معده‌ام بسته شده است. نمی‌توانم غذا بخورم یا هیچ کاری انجام دهم. با پسرم به بارسلونا می‌روم.»

او همچنین مدعی شد که مردم محله به آنها حسادت می‌کنند و اضافه کرد که او نیز تهدید شده است: «چند روز پیش افرادی که منیر را زدند به من گفتند که برای من هم برنامه‌ای در نظر دارند. اگر می‌خواهند من را بکُشند من اینجا در میدان نشسته‌ام.»

پیش از مسابقات یورو و قهرمانی اسپانیا خیلی‌ها یامال را به خاطر رگ و ریشه‌اش زیر سوال برده بودند و به تعهد او به تیم ملی اسپانیا شک داشتند و بازی او برای تیم اسپانیا به جای تیم ملی مراکش باعث ناراحتی برخی از افراد با ریشه مراکشی شده، اما فاطیما به وضوح تأکید کرد که این نوجوان ۱۷ ساله یک اسپانیایی است و گفت: «او اینجا به دنیا آمده، اینجا تحصیل کرده، این بچه مراکشی نیست، متوجه می‌شوید؟ پسرم او را به هیچ کاری مجبور نکرده است.»

این وضعیت بسیار ناراحت‌کننده است و هنوز مشخص نیست که آیا همان افرادی که به منیر حمله کردند، مسئول تهدیدات هستند یا نه. لامین یامال برای امنیت بیشتر به سنت‌خوان دسپی نقل مکان کرده و در نزدیکی زمین تمرین بارسلونا همراه با پسرعمویش زندگی می‌کند. با این حال، او اغلب برای دیدار با خانواده و فامیل به روکافوندا بازمی‌گردد و به تازگی نیز برخی از دوستانش را به زمین تمرین دعوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: ترس باشگاه از حمله به پدر لامین یامال!/ بارسلونا برای حفاظت از جواهر جوان خود وارد عمل شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی