نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
به این ۳ دلیل؛ استقلال هم می‌تواند در دربی برنده باشد 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال - پرسپولیس؛ کدام تیم در دربی برنده می‌شود؟

خیلی ها پرسپولیس را برنده دربی می دانند در حالی که تجربه بارها و بارها ثابت کرد تیمی که شرایط بدتری از نظر فنی و روحی و روانی داشت بهتر بازی کرد و در بازی های زیادی برنده شد. به این خاطر که دربی شرایط خاص خود را دارد و اتفاقات پیش از بازی نمی تواند تعیین کننده نتیجه بازی باشد. 
تیم جواد نکونام برای بردن در دربی بی شانس نیست. 

دلیل اول؛ استقلال به سبب امتیازات از دست رفته محکوم به برد است و برای بردن بازی خواهد کرد. شاید این ضرورت در تیم پرسپولیس این قدر زیاد نباشد. به خصوص که پرسپولیس تا به این جای کار ۳ امتیاز بیشتر از استقلال اندوخته است. 

دلیل دوم؛ استقلال در دوره مربیگری جواد نکونام بارها و بارها در بحران های ایجاد شده متحد شده و خوب نتیجه گرفته است. پیش از دربی با مصاحبه داوود حقدوست علیه جواد نکونام سرمربی تیم استقلال بار دیگر تیمش را متحد کرده است و بدون شک آنها را ترغیب به نتیجه گیری در دربی خواهد کرد. همان طور که فصل گذشته بارها و بارها از دعوای جواد نکونام و علی خطیر تیم استقلال سود برد. پول ندادن هلدینگ به بازیکنان استقلال هم بهانه ای که سرمربی تیم استقلال تیمش را علیه حاشیه ها بسیج کند. 

دلیل سوم؛ استقلال یکی دو هفته ای است به سیستم ۳ دفاعه بازگشته است. اگر چه استقلال بعد از پیروزی ۳-۰در برابر الغرافه مقابل نساجی دو گل خورد اما بازگشت به سیستم سه دفاعه می تواند این تیم را در دفاع مستحکم تر کند. به خصوص که استقلال نقاط ضعف خود را در بازی با نساجی دید و به طور حتم پیش از دربی برای برطرف کردن نقاط ضعف خود تمرین و تلاش خواهد کرد. استقلال فصل گذشته با این شیوه با ۱۵ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی بازی ها شد. البته استقلال در ۴ بازی گذشته ۶ گل دریافت کرده است و این نمی تواند کارنامه خوبی برای تیم مدعی قهرمان باشد. به هر صورت در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و شاید بازی با پرسپولیس شروع دوباره استقلالی ها با سیستم ۳ دفاعه باشد. 

نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست اما اینکه پرسپولیس با توجه به شرایط تیم استقلال خود را از پیش برنده این دیدار بداند اشتباه بزرگی را مرتکب می شود. به همان اندازه که پرسپولیس برای بردن در این بازی برنامه دارد، تیم استقلال هم برای کسب سه امتیاز طرح ریزی کرده است. به خصوص که برنده شدن استقلال در این دیدار آبی ها و قرمز ها را هم امتیاز خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی