نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
وویس لو رفته مدیرعامل استقلال؛ اهانت رکیک فرشید سمیعی به نکونام/ سمیعی: مدیران هلدینگ و شهریاری رفتنی هستند، استقلال آزاد می‌شود!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

وویسی که از فرشید سمیعی در فضای مجازی منتشر شده و گفته می‌شود ضربه تلافی جویانه داود حقدوست به مدیرعامل استقلال است، فرشید سمیعی را روی لبه تیغ قرار می‌دهد...

به گزارش خبرورزشی، مدیران باشگاه استقلال وقتی آشفته و برآشفته از مصاحبه اعتراضی جواد نکونام در قائمشهر، در حال رایزنی و لابی با بروبچه‌های شبکه خبر بودند که داود حقدوست را به یک برنامه تلویزیونی بفرستند تا به قول خودشان نسخه جواد نکونام را بپیچد، هرگز تصور نمی‌کردند این نسخه پیچی به قیمت چنین بحرانی تمام شود. هرچند تلویزیون حاضر به دادن تریبون به حقدوست نشد و مدیران استقلال ناچار شدند برای زدن نکونام، کنفرانس خبری داود حقدوست را در یک لوکیشن عجیب ترتیب بدهند اما همین کنفرانس به ظاهر ساده هم بحران و تنش عجیبی تولید کرد.

پیام شفاف از داخل مجموعه آبی؛ استقلال اصلا مهم نیست!

استقلال در آستانه دربی، تنش و چالش که نه، به تشنج دچار شده است و تمامی جبهه‌های درگیر در این ماجرا ثابت کرده اند تنها چیزی که برای آنها اهمیت ندارد استقلال است. اگر غیر از این بود در آستانه دربی نباید استقلالی‌ها اینگونه به جان هم می‌آفتادند.

به هرحال داود حقدوست در کنفرانس فوری خود، به گفته جواد نکونام واو به واو حرف‌های فرشید سمیعی را زد و با حمایت از مدیریت باشگاه و هلدینگ، جواد نکونام و اطرافیانش را به رگبار بست و نکونام در مقام پاسخگویی، با زبان بی زبانی تهدید کرد اگر فرشید سمیعی با دستیارش برخورد نکند، او هم حرف‌هایی می‌زند که مدیرعامل استقلال حتی نتواند در ایران بماند. در ادامه شهریاری هم برای به دست آوردن دل نکونام، از سمیعی خواست مصاحبه او در حمایت از سرمربی استقلال را در رسانه رسمی‌باشگاه منتشر کند و در دل همین مصاحبه خواهان اقدام فوری سمیعی علیه داود حقدوست شد.

دستیار سرخورده شد، وویس لو رفت!

هرچند سمیعی خبر برکناری حقدوست را روی خروجی رسانه رسمی‌باشگاه منتشر نکرد اما انگار پشت او را خالی کرد تا حقدوست که برای دفاع از سمیعی، روبروی نکونام چنگ و دندان نشان داده بود، احساس سرخوردگی کند.

ثمره این حس، لو رفتن فایل صوتی فرشید سمیعی بود. مهدی پاشازاده ده روز پیش بدون آن که از کسی نام ببرد، گفته بود یک نفر صدای مدیرعامل استقلال را ضبط کرده و بعد با این فایل صوتی برای او خط و نشان کشیده که اگر حکم ندهی وویس تو را منتشر می‌کنم.

داود حقدوست بیست شهریور حکم دستیاری سمیعی را گرفت، ۳۱ شهریور علیه نکونام حرف زد و اول مهر هم با تصمیم هلدینگ از استقلال کنار گذاشته شد و بلافاصله همان وویسی که پاشازاده می‌گفت، لو رفت.

سمیعی: کار هلدینگ و شهریاری تمام است

فرشید سمیعی در این وویس علیه شهریاری و مدیران هلدینگ به داود حقدوست می‌گوید؛ اینها همه می‌روند، وزیر نفت که انتخاب شود، دولت جدید که تشکیل شود و وزرای جدید برای گرفتن رای اعتماد به مجلس بروند، این‌ها می‌روند. بزرگ ترین سهامدار هلدینگ کیست؟ رییس صندوق بازنشستگی نفت، این شخص هم تغییر می‌کند و می‌رود. رییس صندوق بازنشستگی نفت که تغییر پیدا کرد، به جای بیات که شخص دیگری آمد، می‌آیند رییس جدید هلدینگ را انتخاب می‌کنند. رییس جدید هلدینگ هم که انتخاب شود، شهریاری اینها می‌روند و استقلال ما دیگر آزاد می‌شود! تمام شد و رفت.

سمیعی: برای نکونام بازیکن آوردم دو برابر قائدی!

مدیرعامل فعلی استقلال که قطعا به زودی با همین وویس برکنار خواهد شد، در مکالمه دیگری که باز هم به نظر می‌رسد طرف صحبتش داود حقدوست است، علیه جواد نکونام حرف می‌زند و می‌گوید؛ چه خوشش بیاید و چه نیاید، چند تا بازیکن گرفتیم. یک وینگر بوسنیایی آوردم با ۳۰۰ هزار تا که دو برابر قاندی است. حالا هلدینگ بدهد یا ندهد، بیشتر بدهد یا ندهد، جواد نکونام او را نخواهد، من هم این بازیکن را می‌دهم به تیم دیگر تا مثل اورونوف بلا سرش بیاورد!

البته سمیعی به جای بلا سرش بیاورد از لفظ زشت و رکیکی استفاده می‌کند. اشاره سمیعی به این نکته است که نکونام، فصل قبل اورونوف را نخواست و همین اورونوف باعث قهرمانی پرسپولیس شد.

مدیرعامل استقلال در مخمصه

با این وویس به نظر می‌رسد کار فرشید سمیعی در استقلال تمام است. می‌گویند او احتمالا حتی به دربی هم نمی‌رسد

هرچند عده ای که قبلا حامی‌جبهه روبرو بودند و با آنها مراوده مالی داشتند، حالا که پول چایی و قهوه شان را از جبهه مقابل می‌گیرند، در فضای مجازی مدعی شده اند این وویس ساختگی است اما کاملا مشخص است این وویس جعلی نیست و فرشید سمیعی این حرف‌ها را پشت تلفن زده و حالا نمی‌تواند خودش را از مخمصه خارج کند!

البته رسانه منتسب به مشاور فرشید سمیعی هم مدعی شده این وویس ساختگی است و با تکنولوژی (احتمالا منظورشان هوش مصنوعی باید باشد) ساخته شده است اما هیچ سندی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و این اخبار فقط به این هدف پخش می‌شود که شاید احمد شهریاری باور کند و دلش به رحم بیاید و رای به حذف و عزل فرشید سمیعی ندهد!

سمیعی درباره زیلیکیچ راست نگفته بود

جالب اینجاست که فرشید سمیعی می‌گفت در جذب بازیکنان بوسنیایی نقشی نداشته و هر چه کارشناسان و منتقدین می‌گفتند بدون امضای مدیرعامل نمی‌شود برای بازیکن آفر فرستاد او منکر نقش داشتن در جذب زیلیکیچ می‌شد اما حالا در این فایل صوتی به صراحت می‌گوید وینگر بوسنیایی را من آوردم!

آرام آرام نقاب‌ها کنار می‌رود و واقعیت‌ها برملا می‌شود.

در همین رابطه می‌خوانید: افشاگری مهدی پاشازاده؛ یک پیشکسوت صدای سمیعی را ضبط کرد و پست گرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۲۳
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • یاور IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    تا سمیعی هست استقلال فاتحه!!
  • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    خودشون به خودشون رحم نمیکنن متاسفانه. چند روز دیگه میگن پرسپولیس تیم حکو متیه. والا خودشون باهم مشکل دارن و به هیچکس مربوط نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی