نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی با گلباران فرانسه/ تیم شمسایی با صدرنشینی حریف مراکش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی مقابل فرانسه به برتری رسید و حریف مراکش در مرحله حذفی شد.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتسال ایران امشب در سومین بازی خود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف فرانسه رفت که این دیدار درنهایت با نتیجه ۴-۱ به سود تیم ملی فوتسال ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال ایران استفاده کرد:

سعید مومنی، علی اصغر حسن‌زاده، علیرضا رفیعی‌پور، امیرحسین داودی و سجاد یوسف‌خواه.

در حالی که تیم های ملی فوتسال ایران و فرانسه هر دو در بازی های قبلی گروه ششم جام جهانی فوتسال (۲۰۲۴ ازبکستان) مقابل گواتمالا و ونزوئلا پیروز شده و صعود خود را قطعی کرده بودند، امشب بازی دو تیم برای تعیین سرگروه برگزار شد. ایران که با تفاضل گل ۱۱+ نسبت به تفاضل گل ۷+ فرانسه در صدر جدول قرار داشت و با یک مساوی هم سرگروهی خود را قطعی می کرد، در نیمه نخست مالک قاطع توپ و میدان بود و فرانسوی‌ها هم از طرف دیگر از نیمه خودی جلوتر نمی‌آمدند و اینطور که به نظر می‌رسید هیچ یک از دو تیم علاقه‌ای به ایجاد موقعیت و گلزنی نداشتند تا درنهایت این بازی کسل‌کننده‌ در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم شیوه بازی تیم ملی فوتسال ایران عوض شد و  سالار آقاپور در دقیقه ۲۵ با یک حرکت تکنیکی گل اول ایران را به ثمر رساند.   مسلم اولاد قباد در دقیقه ۲۷ با ضربه‌ای از راه دور دروازه فرانسه را برای بار دوم باز کرد. در ادامه علیرضا رفیعی در دقیقه ۲۸ گل سوم ایران را به ثمر رساند. سالار آقاپور در دقیقه ۳۵ موفق به دبل گلزنی شد. فرانسوی‌ها بعد از گل‌های ایران از لاک دفاعی بیرون آمدند و صاحب موقعیت‌هایی شدند و توره در دقیقه ۳۷ اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا حساب کار ۴ بر یک به سود ایران شود.

تیم ملی درنهایت با همین نتیجه برنده بازی شد و حریف مراکش در مرحله حذفی شد.

ایران با تفاضل گل ۱۴+، با ۹ امتیاز از ۳ بازی و ۲۰ گل زده و ۶ گل خورده قاطعانه در حضور فرانسه صدرنشین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی