نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
پنالتی که از کره ماه هم معلوم بود!/ پرسپولیس نیاز به VAR نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی صحنه‌ها آنقدر واضح و آشکار هستند که نیاز به کمک داور ویدیویی ندارند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در مقابل آلومینیوم با دو گل برتری به خانه رفت. یک گل زد که کمک داور ویدیویی به درستی آن را مردود اعلام کرد و یک بار هم صاحب سوت پنالتی داور شد که کمک داور ویدیویی آن را رد کرد!

اما برتری پرسپولیس در همان شروع مسابقه و در دقیقه ۵ تثبیت شد. ارسال پای چپ عالیشاه ارزش یک پنالتی داشت و اینکه این بازیکن با تجربه، سوای نقش کاپیتانی در جمع کردن تیم، هنوز هم به عنوان یک بازیکن موثر در حملات می‌تواند تعیین کننده باشد. تازه با پای غیر تخصصی.

این پنالتی نیازی به چک ویدیویی نداشت. میلاد بدرقه با آرنج چپ علیپور را سرنگون کرد. پنالتی آنقدر واضح بود که به قول معروف از کره ماه هم دیده می‌شد! و چقدر خوب که داوران همیشه متکی به کمک داور ویدیویی نباشند. اما این گل و این پنالتی درس‌ها و آورده‌های دیگری هم با خود داشت.

کنعانی زادگان دقیقه ۵ پرسپولیس پیش و خودش را به عنوان پنالتی زن اول تثبیت کرد! علیپور که قبل از رفتن به اروپا پنالتی زن اول پرسپولیس شده بود، خودش این پنالتی را گرفت و چون در این فصل هنوز گل نزده بود، خیلی دوست داشت با این پنالتی پایش به گل زنی باز شود. آن هم در آستانه دربی و با وجود رقبایی همچون آل کثیر و ژوائو و با علم به اینکه گاریدو با یک مهاجم بازی می‌کند!

اما دستوری که از نیمکت رسید، اقتدار کادر فنی را نشان داد. یک پنالتی که پرسپولیس را پیش انداخت اما این همه پشت پرده و درس برای آینده داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی