نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
آزادی بیشتر برای امباپه؛ آنچلوتی به دنبال تغییر تاکتیکی در رئال مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی در نظر دارد تا با ایجاد تغییراتی در سیستم تیم آزادی عمل بیشتری به کیلیان امباپه بدهد.

رئال مادرید به دنبال ایجاد تغییرات تاکتیکی است تا کیلیان امباپه آزادی بیشتری در خط حمله داشته باشد. طبق گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ممکن است با اضافه کردن یک هافبک به سیستم خود، مسئولیت‌های دفاعی امباپه را کاهش دهد تا تمرکز او بر روی حملات افزایش پیدا کند.

این تغییر احتمالی می‌تواند باعث انتقال رودریگو به نیمکت شود و امباپه به همراه وینیسیوس جونیور در خط حمله قرار گیرد. هرچند رئال مادرید در این فصل هنوز شکست نخورده و تنها دو گل در لالیگا دریافت کرده، اما آنچلوتی نگران تعداد زیاد شوت‌هایی‌ست که به سمت دروازه تیمش روانه می‌شود.

در بازی اخیر رئال مقابل رئال سوسیداد، تیم مادریدی ۱۱ شوت دریافت کرد و در مسابقه لیگ قهرمانان برابر اشتوتگارت، تیبو کورتوا چندین بار با واکنش‌های خود مانع گلزنی حریف شد.

امباپه در پنج بازی ابتدایی خود برای رئال مادرید سه گل به ثمر رسانده، اما این شروع نسبتاً ضعیف‌ترین فصل او از سال ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بوده است؛ چراکه در همین مقطع از فصل گذشته هفت گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثبت رسانده بود.

رئال مادرید در دیدار بعدی خود باید به مصاف اسپانیول برود و تلاش کند تا فاصله امتیازی‌اش با بارسلونا کاهش یابد. امباپه همچنان در خط حمله حضور خواهد داشت و باید دید آنچلوتی آیا در این بازی تغییرات جدید خود را اعمال خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: بلینگام: رابطه من با امباپه و وینی و رودریگو خوب است/ ما هیچ مشکلی با هم نداریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی