فلیک: تراشتگن به اشتباهش آگاه است و از آن درس گرفته!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک در نشست خبری پیش از بازی حساس بارسلونا مقابل ویارئال، به اشتباه مارک آندره تراشتگن در بازی با موناکو اشاره کرد و تأکید کرد که این دروازه‌بان به خوبی از اشتباه خود آگاه است و از آن درس‌های لازم را گرفته است.

بارسلونا پس از شروعی فوق‌العاده در لالیگا و کسب پنج پیروزی متوالی، حالا باید به مصاف ویارئال برود؛ دیداری که یادآور شکست فصل گذشته آن‌ها با نتیجه ۵-۳ در مونتجویک است. فلیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ضمن اشاره به این موضوع گفت: «ما این بازی را به دقت آنالیز کرده‌ایم و انتظار داریم با همان جدیت و فشاری که مقابل موناکو داشتیم، به میدان برویم. من به بازی با موناکو مثبت نگاه می‌کنم زیرا اشتباهات را تحلیل کردیم. جایی برای هیچ بهانه‌ای نیست؛ وقتی مثبت فکر کنید، همیشه به پیروزی باور دارید!»

سرمربی بارسا در خصوص مدیریت بازی‌ها و فشردگی تقویم نیز اظهار داشت: «در طول هفته سه بازی داریم و باید مراقب بازیکنانی باشیم که دقایق زیادی بازی کرده‌اند. فرصت برای سایر بازیکنان نیز فراهم خواهد شد.»

وی همچنین درباره وضعیت بازیکنانی چون پدری و کاسادو افزود: «هر دو وضعیت بهتری دارند و احتمالاً فردا در ترکیب خواهند بود. امروز تصمیم گرفتیم به آن‌ها استراحت بدهیم تا ریسک نکنیم.»

انتقادها از تراشتگن پس از بازی مقابل موناکو نیز یکی از مباحث مطرح‌شده بود. فلیک درباره این موضوع تصریح کرد: «مارک یکی از بهترین دروازه‌بان‌ها در بازی با پا است. خودش می‌داند اشتباه کرده و باید از آن درس بگیرد. اشتباه بخشی از فوتبال است و همه ما انسانیم.»

بارسلونا در حالی به دیدار ویارئال می‌رود که علاوه بر انتقام شکست فصل گذشته، به دنبال واکنشی سریع به شکست اخیر خود در لیگ قهرمانان برابر موناکو است.

بیشتر بخوانید: هانسی فلیک؛ بهترین مربی ماه لالیگا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی