شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
۰ |
۰
گوندوغان: از ترک بارسلونا پشیمان نیستم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایلکای گوندوغان، ستاره سابق بارسلونا، در مورد روزهای پایانی حضورش در این تیم و بازگشت غیرمنتظره‌اش به منچسترسیتی صحبت کرد.

ایلکای گوندوغان در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، با یک انتقال غیرمنتظره به منچسترسیتی بازگشت و همگان را شگفت‌زده کرد. با وجود اینکه یک سال از قراردادش با بارسلونا باقی مانده بود، حرکت جسورانه قهرمانان انگلیس همه چیز را تغییر داد. در عرض چند روز پس از اینکه منچسترسیتی علاقه خود به بازگرداندن گوندوغان به اتحاد را اعلام کرد، او با این انتقال موافقت کرد و بارسلونا تصمیم به فروش او گرفت. با وجود اهمیت گوندوغان برای بارسلونا، شرایط مالی حساس این باشگاه کاتالانی و نیاز به کاهش دستمزدها باعث شد که آنها این تصمیم را بگیرند.

گوندوغان در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه «میل» تأکید کرد که اصلا از این تصمیم پشیمان نیست، اما اذعان کرد که شرایط در بارسلونا می‌توانست متفاوت باشد. او گفت: «احساس افتخار می‌کنم که برای بارسلونا بازی کردم. شاید در شرایط دیگر اوضاع متفاوت می‌شد. تجربه سختی بود، اما در عین حال بسیار فوق‌العاده بود. هیچ پشیمانی‌ای ندارم.»

او همچنین افزود: «من برای یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان بازی کردم و رویای کودکی‌ام برای بازی در بارسا را محقق کردم. شاید برخی بگویند که ما در فصل گذشته چیزی نبردیم، درست است، اما اگر به عملکردمان نگاه کنید در پایان فصل ۸۵ امتیاز داشتیم، تنها سه امتیاز کمتر از فصل قبل که قهرمان لالیگا شدیم. همچنین باید در مقابل تیمی بسیار قدرتمند مثل رئال مادرید بازی می‌کردیم.»

اکنون گوندوغان با چالشی بزرگ مواجه است و فردا باید در برابر رقیب اصلی سیتیزن‌ها در مسیر قهرمانی، یعنی آرسنال، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: خوان لاپورتا: جدایی گوندوغان ربطی به مسائل مالی نداشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی