نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
۴ |
۰
ورزشگاه شهر قدس و یک حاشیه دیگر؛ حرف چه کسی را باور کنیم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد تماشاگران حاضر در بازی دیروز استقلال هم یکی از ابهاماتی است که در خصوص آن روشنگری انجام نشده است.

به گزارش خبرورزشی، قرار بود در بازی استقلال ایران و الغرافه قطر تعداد ۸ هزار بلیت در اختیار تماشاگران قرار بگیرد تا از نزدیک این بازی را تماشا کنند. عددی که ابتدا ۵ هزار نفر اعلام شده بود اما با اعتراض نماینده کشورمان افزایش یافت.

نکته عجیب اما اینجا بود که تعدادی از هواداران بدون بلیت استقلال، خودشان را به درب ورودی ورزشگاه شهدای شهر قدس رساندند تا شاید بتوانند راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند؛ در حالی که جایگاه‌های پشت هر دو دروازه در تمام بازی خالی مانده بود!

نکته دیگر اینکه گوینده استادیوم در اواخر بازی، تعداد تماشاگران حاضر روی سکوها را ۸ هزار و ۵۷۲ نفر اعلام کرد؛ عددی که قطع به یقین دقیق نیست چرا که اصولا ساختاری برای شمارش تعداد صندلی‌های اشغال شده وجود ندارد اما برای اینکه آمار درست جلوه کند، این گونه از اعداد مختلف و غیررند استفاده شده است!

حالا نمی‌دانیم آماری که دوستان در شهر قدس گفته‌اند را باور کنیم یا اینکه به چشم‌هایمان رجوع کنیم و کلی جمعیت که بیرون ورزشگاه منتظر ماندند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سعید --- کورده RO ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    واقعاً خجالت اوره؛ کشورهای عربی دست وپا میزنن که تماشاگر بیشتری وارد ورزشگاه بشوند و حتی برای تشویق تماشاگران به امدن ، قرعه کشی ، ماشینهای مدل بالا را در ورزشگاه به عمل میاورند و انواع تبلیقات برای بیشترشدن تماشاچی را به اجرا میگذارند؛ انوقت درمملکت ما برعکس؟؟ انواع ترفندها را به نمایش میگذارند که تماشاگر کمتری وارد ورزشگاه بشود؟؟؟ سئوال ؟؟. چه دلیلی میتونه داشته باشه که سالهای متمادی و اشکارا وبدون پاسخوگوئی ودلیلش ، در صورتی که مورد قبول اذهان عمومی و حتی خیلی از مسئولین نیست به رویه ادامه میدهند ؟ خواهشاً اصلا کسی هست که این صداها را بشنود؟ ایا حتی کسی در خبرورزشی پیدا میشه ؟؟؟؟؟?.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی