نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
ایران تنها نیست؛ تحقیر دسته جمعی قدرت های برتر آسیا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شش بازی از ۹ بازی دور اول رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با نتیجه ای دور از انتظار به پایان رسید!

به گزارش خبرورزشی، در دور اول رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، همزمان با پیروزی خفیف ایران مقابل قرقیزستان، اگرچه ژاپن با زدن ۷ گل به چین برانکو، نشان داد با تمام آسیا فرق دارد اما برخی قدرت های برتر قاره هم مقابل تیم های ضعیف به مشکل خوردند. قبل از هر چیز، این نتایج را مرور کنید؛

استرالیا صفر - بحرین یک

عربستان یک - اندونزی یک

کره جنوبی صفر - فلسطین صفر

قطر یک - امارات ۳

اردن یک - کویت یک

باورش سخت است که کره جنوبی با این تیم قدرتمند و آن سابقه و پیشینه درخشان، در خانه با فلسطن به مساوی بدون گل رضایت داده باشد. از آن سخت تر باور مساوی یک - یک عربستان با اندونزی به میزبانی سعودی هاست! قطر قهرمان جام ملتها در خانه به امارات باخته و اردن نایب قهرمان جام ملتها به کویتی که سال هاست فوتبالی بی رمق و درجه دو دارد، امتیاز داده و از همه عجیب تر، استرالیا در خانه خود مغلوب بحرین شده است!

این که در ۶ بازی از ۹ بازی دور اول، تیم های مدعی و ابرقدرت های آسیا نتایج ضعیفی گرفتند، نشان از تحقیر این ابرقدرت ها و کم شدن فاصله میان آنها و رقبا دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی