نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
۰ |
۰
قول ستاره‌های کوچک عملی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، از پیروزی تیمش مقابل خیرونا ابراز خرسندی کرد و تأکید کرد که تیمش باید پس از پنج پیروزی متوالی، روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهد.

بارسلونا در بازی هفته پنجم لالیگا موفق شد با نتیجه ۴-۱ خیرونا را شکست دهد. لامین یامال در دقایق ۳۰ و ۳۷، دنی اولمو در دقیقه ۴۷ و پدری در دقیقه ۶۴ گل‌های بارسا را در این بازی به ثمر رساندند. تک گل خیرونا را استوانی در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند .با این پیروزی، بارسلونا به پنجمین پیروزی متوالی خود در لالیگا رسید و با ۱۵ امتیاز همچنان صدرنشین است.

هانسی فلیک پس از بازی در گفت‌وگو با موویستار اظهار داشت: «بازی سختی بود. خیرونا تیم بسیار خوبی است و به خوبی بازی کرد. اما ما نیز به خوبی شروع کردیم و فکر می‌کنم کاملا شایسته این پیروزی بودیم.»

وی در مورد پنج پیروزی متوالی تیمش گفت: «ما بسیار سخت تمرین کرده‌ایم و برای هر مسابقه به خوبی آماده می‌شویم. باید به پیشرفت مرحله به مرحله ادامه دهیم، اما هدف ما همیشه پیروزی است. ما در شرایط خوبی هستیم و باید به مسیر خود ادامه دهیم و از توقف بپرهیزیم.»

فلیک در خصوص عملکرد لامین یامال گفت: «او تفاوت را در این بازی ایجاد کرد و با پرسینگ عالی خود، نقش مؤثری داشت. ترکیب استعداد و پرسینگ برای ما بسیار کارآمد بود. لامین عملکرد بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کرد. واقعاً خوشحالم، پدری و لامین به من گفتند امروز گل خواهند زد و به وعده خود عمل کردند.»

در مورد لیگ قهرمانان اروپا، فلیک افزود: «ما با موناکو بازی خواهیم کرد و با توجه به اینکه هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم، کار آسانی نخواهد بود. اما ما برای این بازی هیجان‌زده هستیم و همه منتظر آن هستند.»

وی همچنین به وضعیت دنی اولمو و احساس دردی که داشت، پرداخت و گفت: «امیدوارم حال او خوب باشد، زیرا در فرم خوبی قرار دارد. باید ببینیم وضعیت او چگونه خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: لامین یامال در یک قدمی فتح رکوردی دیگر در بارسلونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی