نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
یار دوازدهم استقلال در حاشیه پایتخت؛ الغرافه در دیگ کوچک جوشان آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه امارات در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ نخبگان آسیا امشب و از ساعت 21:30 در ورزشگاه شهر قدس آغاز می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال که در سال‌های گذشته به دلیل شرایط عجیب و غریب به خاطر بدهی سنگین به استراماچونی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده بود حالا پس از چند سال دوری از رقابت‌های باشگاهی در سطح اول آسیا به این رقابت‌ها برگشته است.

حضور قهرمان دو دوره جام باشگاه‌های آسیا در لیگ نخبگان این قاره همراه با هوادارانش در ورزشگاه کوچک خانگی شهر قدس این فرصت را به طرفداران استقلال می‌دهد که با تشویق‌های مداوم و پرشور تیم قطری را نسبت به ورزشگاه بزرگ ازادی، در این دیگ کوچک جوشان به شدت تحت فشار قرار بدهند.

تیم الغرافه که در استادیوم کوچک خودش در قطر بارها و بارها به میدان رفته قطعاً از شرایط بازی در یک استادیوم کوچک هراس ندارد و با آن آشناست اما قطعاً طرفداران تیم الغرافه در قطر هرگز به پرشوری و پر سر وصدایی طرفداران تیم استقلال نبوده‌اند.

هواداران استقلال در بازی امشب مقابل الغرافه می‌توانند به عنوان یار دوازدهم این تیم یکی از ارکان اصلی و کمک کننده در جهت کسب پیروزی ۳ امتیازی اول برای شاگردان جواد نکونام در نخستین گام در لیگ نخبگان آسیا باشند.

از سوی دیگر باشگاه استقلال نیز به شدت نسبت به پرتاب نارنجک و ترقه و یا انداختن لیزر روی صورت اعضای تیم مقابل یعنی الغرافه هشدار داده و نگران است که مبادا با بروز چنین اشتباهی تیم استقلال متضرر شود و علاوه بر جریمه چند صد هزار دلاری مشمول محرومیت از بازی‌های خانگی با حضور هواداران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی