نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سرمربی استقلال به مصاحبه‌های خود بیشتر دقت کند/ با گل‌هایی که به الغرافه زدیم، واقعا شگفت زده شدیم/ ذهنیت نکونام عوض شد، استقلال بازی را برد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام باید دقت بیشتری روی حرف‌هایش داشته باشد.

بعد از پیروزی استقلال مقابل الغرافه و در آستانه جدال این تیم با نساجی، پای صحبت بهمن طهماسبی مهاجم شمالی آبی پوشان پایتخت نشستیم:

بازی استقلال مقابل الغرافه را چطور دیدید؟

خوشبختانه بازی خوبی را شاهد بودیم و استقلال توانست از همان ابتدا سوار بازی باشد و بعد از گل زود هنگام به درستی بازی را مدیریت کرده و تحت کنترل خود درآورد. همین اتفاق باعث شد استقلال شمار گل‌های خود را افزایش دهد.

تا چه میزان انتظار پیروزی پرگل استقلال مقابل حریف قدری را داشتید؟

حقیقتاً انتظار نداشتم آبی پوشان تا این اندازه حریف را تحت فشار قرار دهند. فکر می‌کردم جواد همان کار همیشگی را دنبال کند  و به دنبال گلزنی از راه  قبلی خود باشد اما این بار شرایط متفاوت بود و استقلال با گل‌های زیاد ما را شگفت زده کرد.

منظورتان از کار همیشگی نکونام چه بود؟

من فکر می‌کردم نکونام تیم را عقب نگه داشته باشد و به دنبال ضد حملات باشد اما با فشارهایی که اخیراً روی او بوده است ذهنیت خود را تغییر داده و به همین دلیل شاهد بازی خوب و تماشاگر پسندی از سوی استقلال قابل الغرافه بوده‌ایم.

سرمربی استقلال به مصاحبه‌های خود بیشتر دقت کند/ گل‌های تیم، ما را شگفت زده کرد/ ذهنیت نکونام عوض شد، استقلال بازی را برد!

نظرتان در خصوص بهترین بازیکن زمین چیست؟

 از همان روزی که رامین رضاییان به استقلال آمد به حضور موفق او خوشبین بوده ام. رامین همبازی من در صبا بطری بود و می‌دانستم به یکی از کامل‌ترین بازیکنان استقلال در این فصل بدل خواهد شد. در واقع باید گفت رامین همانی بود که باید باشد.

فکر می‌کنید پیروزی مقابل الغرافه استقلال را از شرایط سخت چند وقت اخیر خارج خواهد کرد؟

طبیعتاً باید پس از این پیروزی فشار از روی تیم کم شود. من دیدم بازیکنان استقلال یک استوری مشترک در حمایت از جواد نکونام گذاشتند و فکر می‌کنم این اتفاق کمک زیادی به آرامش استقلال در این روزهای سخت کرده است. امیدوارم سرمربی استقلال در آینده در حرفها و مصاحبه‌های خود دقت بیشتری داشته باشد. به طور مثال پس این پیروزی مقابل حریف قطری دوباره اشاره به مشکلات درون باشگاه داشته است. امیدوارم حالا که تیم در آرامش نسبی قرار دارد، او احتیاط و دقت نظر بیشتری در اظهارات خود داشته باشد.

استقلال پس این پیروزی باید در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟

پیروزی در اولین گام لیگ نخبگان آسیا قطعاً باعث تقویت روحیه آبی پوشان شده است و این اتفاق می‌تواند کمک شایانی به آنان در ادامه رقابت‌های لیگ داشته باشد. امیدوارم استقلال بازی خوب و تماشاگر پسندی را مقابل نساجی به نمایش بگذارد.

 و حرف پایانی؟

امیدوارم مشکلات ورزشگاه‌های کشور به زودی برطرف شود. برای فوتبال ما خیلی بد است که تیم ملی و باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا از کمبود زمین مناسب و استاندارد رنج ببرند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که متاسفانه یک تیم افغانستانی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد که یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران است، اردو می‌زند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی