نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
سرمربی بوندسلیگایی مذاکره با استقلال را تایید کرد؛ ایجنت بوسنیایی به من پیشنهاد همکاری داد! / اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نناد بیلیتسا، سرمربی سابق یونیون برلین تایید کرد با ایجنتی که خود را نماینده باشگاه استقلال معرفی کرده، مذاکره کرده است.

به گزارش خبرورزشی، نناد بیلیتسا، سرمربی مطرح فوتبال کرواسی که سابقه کار در فوتبال اتریش، آلمان، لهستان، کرواسی، ترکیه و ... را دارد و در آخرین تجربه سرمربیگری خود، هدایت تیم بوندسلیگایی یونیون برلین را برعهده داشت، یکی از مربیان سرشناسی بود که طی روزهای اخیر، نامش به عنوان گزینه هدایت استقلال شنیده می‌شد.

نناد بیلیتسا که بهار امسال در پی نتایج ضعیف از باشگاه بوندسلیگایی یونیون برلین کنار گذاشته شد، سابقه هدایت آستریا وین اتریش، لخ پوزنان لهستان، دینامو زاگرب کرواسی، ترابوزان اسپور ترکیه و باشگاههای مطرح دیگر را دارد.

درپی اعلام نام نناد بیلیتسا در رسانه ها، با این مربی تماس گرفتیم تا از حقیقت ماجرا خبردار شویم. نناد بیلیتسا ضمن تایید مذاکره با نماینده باشگاه استقلال، به خبرورزشی گفت:

یک ایجنت بوسنیایی با من تماس گرفت و با هم درباره پیشنهاد استقلال حرف زدیم. دو روز از او مهلت گرفتم تا جواب بدهم و تا این لحظه نتوانستم خودم را قانع کنم به ایران بیایم.

به نظر می‌رسد منظور این مربی کروات، از ایجنت بوسنیایی همان معمر یوشوویچ باشد که در این نقل و انتقالات با احمد شهریاری همکاری داشت و از همکاران قدیمی رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در زمان فعالیت در صباباتری بود.

نناد بیلیتسا، فصل گذشته در بوندسلیگا قرارداد ۵ میلیون یورویی با یونیون برلین داشت که البته با کاهش مالیات و کسر بخشی از مبلغ قرارداد به دلیل قطع همکاری قبل از پایان فصل، حداکثر دو و نیم میلیون یورو به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • یاور IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    زودتر
  • تاج کبیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    حداقل یه تاکتیکی داره.استقلال شفر همه لذت می‌بردم از بازی استقلال ولی الان بکش زیرش و سانت و پنالتی هست.
  • د IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    برا تیم ملی خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی