نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
۱ |
۰
امیر قلعه نویی - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران، دیروز در تمرین برای لحظاتی به یاد روزهایی افتاد که خودش در نقش یک هافبک میانی به میدان می رفت.

به گزارش خبرورزشی، آنهایی که دوران فوتبال امیر قلعه نویی را به یاد دارند، می دانند که او در شاهین و سپس استقلال، یک هافبک میانی باهوش و خلاق بود.

قلعه نویی اگرچه قد و قامتی کوتاه داشت اما در نقش یک هافبک وسط، بسیار جنگنده و توپ پخش کن بود. به لحاظ تکنیکی هم وضعیت خوبی داشت و در نتیجه، محبوب مربیانی بود که در دهه ۶۰، بازیکنانی مثل او را در زمین های خاکی تهران کشف می کردند.

امیر قلعه نویی البته دوران باشکوهی به عنوان بازیکن در تیم ملی نداشت اما حالا در نقش سرمربی تیم ملی، می خواهد یک بار دیگر بخت خود را امتحان کند. دو ناکامی در جام ملت های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی، حالا جای خود را به حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی داده و قلعه نویی که گاهی اوقات به یاد گذشته ها می افتد، دیروز در تمرین تیم ملی برای لحظاتی در گوشه زمین با توپ کار کرد. 

بیشتر بخوانید: من در تیم ملی رسما به این ۴ بازیکن گیر می‌دهم!/ از طارمی چیز زیادی نمی‌خواهم اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی