نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
۰ |
۰
در انتظار درخشش اورونوف در اولین بازی آسیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوستون اورونوف برای اولین بار در رقابت‌های آسیایی برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و امید سرخ‌پوشان در نبرد مقابل الاهلی است.

به گزارش خبرورزشی، اوستون اورونوف که از زمان حضورش در نیم فصل لیگ گذشته به موثرترین و محبوب ترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده بی شک برای بازی فرداشب مقابل الاهلی نیز یکی از امیدهای اصلی هواداران پرسپولیس خواهد بود.

به هر حال تردیدی وجود ندارد که تیم الاهلی با ستاره‌های گران قیمت خود رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرد و پرسپولیس از نظر پتانسیل نیروی انسانی با حریف عربستانی خود قابل قیاس نیست اما در ترکیب پرسپولیس نیز نفراتی چون اوستون اورونوف، گیورگی گولسیانی، الکسی گندوز و ایوب العمود توپ می‌زنند که هرکدام می‌توانند با درخشش در این بازی ورق را برای پرسپولیس برگردانند و اوستون اورونوف بی شک یکی از این نفرات است.

اورونوف فصل قبل با پیراهن نوف‌باخور ازبکستان در رقابت‌های آسیایی حاضر شد و سه گل را نیز مقابل نساجی به ثمر رساند تا نشان دهد چه مهره خطرناک و غیرقابل مهاری است.

به همین دلیل پرسپولیسی‌ها بسیار امیدوارند تا این ستاره ازبک با درخشش در اولین بازی آسیایی اش با پیراهن پرسپولیس مثل بازی با فولاد برای این تیم گلزنی کرده و فردا شب در بازی با الاهلی یکی از گلهای زیبایش را درون دروازه ادوارد مندی دروازه بان سنگالی الاهلی جای دهد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی