نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
کارشناسی الاهلی - پرسپولیس با پسر اسطوره سرخ‌ها/ تمرکز پرسپولیس روی ضدحملات باشد تا به گل برسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از دیدار تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به کارشناسی این دیدار از سوی اردلان آشتیانی، پسر زنده یاد ابراهیم آشتیانی، اسطوره سرخ ها می پردازیم.

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا فردا به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌رود. به همین بهانه به کارشناسی این دیدار، همراه اردلان آشتیانی فرزند ابراهیم آشتیانی، اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌پردازیم.

اردلان آشتیانی درباره دیدار تیم‌های الاهلی و پرسپولیس گفت:

تیم الاهلی روز جمعه، یک بازی سنگین مقابل النصر برگزار کرد. این تفکر خوب عربستان را می‌رساند که به خاطر یک بازی ملی بازی‌های باشگاهیش را تعطیل نمی‌کند. این باعث می‌شود مربیان و پزشکان، مدام آپدیت شوند و در بحث ریکاوری مثل تیم‌های بزرگ جهان باشند. بازیکنانشان مصدوم نمی‌شوند و در آمادگی جسمانی در بالاترین سطح قرار می‌گیرند. این یکی از نکات مثبتی است که ما هم باید از آن پیروی کنیم.  به دلیل فرمت جدید لیگ نخبگان، نباختن بسیار مهم است و اگر پرسپولیس در عربستان نبازد کار بسیار بزرگی کرده است. چون جای جبران برای بازی برگشت نخواهند داشت. الاهلی بازیکنان بزرگی دارد. ایوان تونی مهاجم بسیار بزرگی است که در برنتفورد بازی کرده است. ریاض محرز که در چلسی بوده و فرمینو که در لیورپول عملکرد خوبی داشته است. همه این‌ها می‌توانند تاثیرگذار باشند. همانطور که گفتم این‌ها در پست‌های وینگر و فاز هجومی ‌هابازی می‌کنند، پس کانال‌های کناری الاهلی بسیار خطرناک هستند. پرسپولیس بهتر است اول فشار الاهلی را بگیرد و بعد تمرکز این را داشته باشد که از میگ بلاگ، پرس در یک سوم میانی استفاده کند. پرسپولیس روی ضدحملات تمرکز داشته باشد قابلیت این را دارد که در ضدحملات دروازه الاهلی را باز کند. نمونه اش اورونوف است که از زمانی که به پرسپولیس آمده همیشه تاثیرگذار بوده است و هر وقت فضا داشته توانسته موقعیت خلق کند.  امیدوارم پرسپولیس بتواند این بازی سنگین را با امتیاز پشت سر بگذارد تا بتواند صعود کند و در جمع تیم های برتر غرب آسیا قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی