شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۸ |
۲۲
پرسپولیس برای جذب مهاجم گابنی رقیب پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در نظر دارد با جذب آرون بوپندزا، مهاجم آزاد گابنی، نقل و انتقالات خود را به پایان برساند.

طبق اعلام رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، نقل و انتقالات این باشگاه با جذب یک بازیکن جدید به پایان خواهد رسید. رسانه‌های گابنی از جمله «Joueurs Gabonais» گزارش داده‌اند که آرون بوپندزا، مهاجم آزاد گابنی، به هدف جذب پرسپولیس تبدیل شده است. این رسانه‌ها تأکید کرده‌اند که بوپندزا به دلیل وضعیت آزادش می‌تواند به راحتی بدون مشکلات قراردادی به تیم ایرانی بپیوندد.

این گزارش‌ها حاکی از آن است که بوپندزا، پس از اندونگ (بازیکن استقلال تهران) و بانیاما (بازیکن گل گهر)، سومین بازیکن گابنی خواهد بود که به لیگ ایران می‌آید، نشان‌دهنده علاقه فزاینده بازیکنان گابنی به فوتبال ایران است.

همچنین، چند روز پیش سایت «sokgazetesi» ترکیه خبر داده بود که باشگاه ترابزون اسپور نیز به دنبال جذب بوپندزا است. این وضعیت ممکن است رقابت برای جذب این مهاجم را تشدید کند و پرسپولیس باید تلاش کند تا این انتقال را به سرانجام برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • Persepolis-RealMadrid IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    این هم کنسله اگر قرار بود جذب بشه تا حالا شده بود. پرسپولیس خساست شدید داره و تا زمانی که یک تومن دو تومن میکنه از این خریدها خبری نیست.کاش مدیران سپاهان مدیران پرسپولیس بودن
  • عماد US ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    حتماً هر کسی رو که میخواد بگیره باید تو بوق و کرنا بکنه آقای درویش تا همه دنیا بفهمن، رأی بیرانوند هم که صادر شد، با یه استعفا خوشحالمون کن آقای درویش.
  • اشنا IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    اقای درویش درسته که زود خریدهات لو میره و فقط همین نقطه ضعف توست و اطرافیانت را خوب برانداز کن. ولی در این چند ساله عالی بودی و تشکر ویژه و تشکری که از زبان قاصره از تو داریم . اگر بروی این تیم دست انصاریفردهایی میفته که خودت هم بعنوان پرسپولیسی دو اتیشه باید بنشینی و زانوی غم بغل بگیری. انشاء الله مستدام باشی دشمنی با تو دشمنی با کل تاریخ پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی