نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
طعنه به قلعه‌نویی؛ دوستان فردا نگویند حب و بغض دارم!/ بیل و کلنگ بازی را تمام کنید تا آبروی فوتبال ایران بیش از این نرود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس به بازی سرخابی‌ها در قلعه‌حسن‌خان و نمایش تیم ملی انتقاد کرد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی بازی‌های خود را در لیگ نخبگان آسیا آغاز می‌کنند که برای میزبانی از رقبایشان باید در ورزشگاه قلعه‌حسن‌خان بازی کنند. همین موضوع با واکنش‌های انتقادآمیزی ازسوی برخی از پیشکسوتان دو تیم همراه شده است.

گزیده صحبت‌های پایان رافت با اطلاعات آنلاین را در خصوص میزبانی استقلال و پرسپولیس در قلعه‌حسن‌خان و نمایش تیم ملی فوتبال ایران را در ادامه می‌خوانید:

  • {سابقه استقلال و پرسپولیس} کجای فوتبال ما به نخبگان می خورد که به موفقیت در لیگ نخبگان امیدوار باشیم. استقلال و پرسپولیس روی هم رفته بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارند و از کل تیم‌های قطری سابقه بیشتری دارند اما هنوز نمی‌دانند کجا باید از رقبا میزبانی کنند.
  • {میزبانی در قلعه‌حسن‌خان}  آنجا در حد لیگ دو هم نیست. در این شان فوتبال ما نیست که یک هفته مانده به بازی‌های دنبال بردن گچ و سیمان به ورزشگاه قلعه‌حسن‌خان باشیم. امیدوارم بیل و کلنگ بازی در قلعه‌حسن‌خان تمام شود و آبروی فوتبال ایران بیش از این نرود. فعلا همه شبکه‌های تلویزیونی دارند تلاش کارگران را نشان می‌دهند.
  • {نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال} استقلال سعی کرده استخوان‌بندی خود را حفظ کند اما پرسپولیس چند بازیکن اصلی خود را از دست داده است. با این حال نفراتی که جذب شده‌اند خیلی تاثیرگذار هستند. پرسپولیس امسال از سال قبل بهتر است. گاردیو هم مربی خوبی نشان داده است.
  • {انتقاد از نمایش‌های اخیر تیم ملی} بازیکن تیم ملی نبودم و البته خیلی دوست داشتم باشم اما حقم را خوردند و اجازه ندادند بروم تیم ملی. برای فوتبال ایران که این بازیکنان ۸ سال است کنار هم بازی می‌کنند بد است این نمایش. انگار اینها تازه کنار هم قرار گرفته اند. در بازی با امارات تیم مقابل میانگین سنی شان ۲۵ سال بود. آنها باید از نفرات پیر خود استفاده کنند چون بازیکن ندارند اما برعکس ما سن تیم مان بالا است. در این کشور راه بروید بازیکن پیدا می کنید؛ از شمال تا جنوب، آنوقت میانگین سنی تیم ما شده ۳۲ سال. به کسی برنخورد، این نظر من است. در بازی با قرقیزستان گفتیم زمین بد است اما در بازی با امارات چرا ناهماهنگ بودیم؟ حالا چند تا حرکت فردی دیدیم اما انتقال توپ مان خوب نبود. دوستان فردا نگویند رافت حب و بغض دارد. این فوتبال با این نفرات قابل قبول نیست. تیمی که نفراتش ۸ سال کنار هم بازی کرده اند نباید این شکلی باشد.

بیشتر بخوانید: پس از ۱۸ سال تکرار شد؛‌ رکورد تاریخی تیم ملی فوتبال ایران با قلعه‌نویی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    انتقاد بسیار سازنده از تیم ملی است ولی مقصر اصلی بازیکنان نیستند مدیران فدراسیون هستند که با نظر مردم عناد دارند ‌‌لجبازی می کنند در تعویض سر مربی و کادر فنی نا کار امد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی