نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
بغض و خشم ستاره پرسپولیسی؛ گور بابای فوتبال کاش ۱۰-هیچ می‌باختیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عمری واکنش تلخی به درگذشت هوادار ملوان نشان داد.

دیدار شب گذشته تیم‌های سپاهان با ملوان از هفته چهارم لیگ برتر با درگذشت یکی از هواداران ملوان کام فوتبالدستان را حسابی تلخ کرد. بسیاری از هواداران ملوان تحت تاثیر این اتفاق غیرمنتظره بودند و حتی کادر فنی انزلی‌چی‌ها نیز در پایان بازی واکنش تندی به این ضایعه نشان دادند.

محمد عمری ستاره پرسپولیس که در حال گذراندن دوران سربازی‌اش در تیم ملوان است بعد از بازی شب گذشته که با یک گل به سود سپاهانی‌ها تمام شد به درگذشت هوادار ملوان واکنش احساسی نشان داد.

گزیده صحبت‌های عمری با ورزش سه درخصوص اتفاقات این بازی را در ادامه بخوانید:

  • {تیم ملوان در شوک} باورکردنی نیست. هیچکدام از ما از شوک این اتفاق خارج نشده‌ایم. من مدت کوتاهی است که در انزلی حضور دارم اما عشق به فوتبال و مهمتر از آن ملوان را در پوست و استخوان تک تک مردم انزلی احساس کرده‌ام.
  • {آشنایی با هوادار فوت کرده ملوان} آقا مرتضی را دورادور می‌شناختم. یعنی شما غیرممکن است در انزلی باشید و با تک تک هوادار این تیم آشنا نباشید. آنها به شکلی حامی تیم خود هستند که چهره‌شان همیشه برابر چشمان شماست. از دیشب نتوانستم بخوابم. چهره آقا مرتضی و آن لحظات و عکس‌هایی که بعد از آن آمده هر لحظه از جلوی چشمم می‌گذرد. نمی‌دانم چه کسی مقصر است اما هر چه هست هواداری که این‌همه راه را آمده و در آن شرایط حامی تیم است هیچ تقصیری که ندارد هیچ، باید بالای سرمان هم بگذاریمش.
  • {قطع بازی} انتظار داشتیم بازی در آن لحظات قطع شود و اقدامات مناسبی صورت گیرد. من نمی‌دانم چه کسی مسئول است و چه اقداماتی باید صورت می‌گرفت اما آنجا پای یک انسان در میان بود و اصلا گور بابای فوتبال. این فوتبال به چه درد می‌خورد؟ مگر ما فوتبال را برای همین هواداران انجام نمی‌دهیم؟
  • {پایان زودهنگام بازی به سود سپاهان} چه کسی جوابگوی خانواده اوست. فوتبال جایی برای لذت بردن و عشق کردن است. برای فوتبال نباید کسی جانش را از دست بدهد و هیچ کس هم جوابگو نباشد. هزار امتیاز فدای سر هوادار اما با آنها با احترام برخورد کنید. می‌گفتید سه هیچ و اصلا ۱۰ هیچ بازنده و این بازی را تمام می‌کردید و زودتر به حال هوادار ما می‌رسیدید. الان چه بگویم؟ چه فایده‌ای دارد؟ فقط می‌توانم بگویم لعنت به این فوتبال اگر بخواهد جان یک نفر هم به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید: مقصر درگذشت هوادار ملوان پیدا شد؛ مرتضی خائفی، هیچ سالی این موقع نمی‌مرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی