نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
اختلاف نظر شدید پرسپولیسی‌ها در مورد بازگشت بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند اختلاف نظر دارند.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که زمزمه‌هایی در مورد تمایل عیلرضا بیرانوند به بازگشت به پرسپولیس شنیده می‌شود اما هواداران پرسپولیس در مورد این خبر موضع متفاوتی گرفته‌اند.

گروهی از هواداران پرسپولیس معتقدند وقتی خود بیرانوند متوجه شده دچار اشتباه شده و از خود نرمش نشان داده پس بهتر است باشگاه نیز با نرمش بیشتری با بیرانوند برخورد کرده و و شرایط حضور او را در مجموعه تیم فراهم کند. پافشاری آن‌ها برای بازگشت بیرانوند چند دلیل دارد. توانایی‌های بالای بیرو، قدرت رهبری او در رختکن، روحیه بالایش در بازی‌ها به ویژه در بازی‌های پایانی فصل و از همه مهم تر روحیه برتری جویی او از جمله دلایل هوادارانی است که موافق بازگشت این دروازه بان ملی پوش هستند.

اما از سوی دیگر گروهی از هواداران که تعدادشان در اکثریت است با تاکید به این موضوع که بیرانوند برای دو فصل پیاپی به باشگاه توهین کرده و عملا تقدس پیراهن پرسپولیس را زیرسوال برده به هیچ وجه تمایلی به بازگشت او ندارد.

آن‌ها معتقدند حرکت فصل قبل او چون بار اول رخ داد قابل بخشش بود اما تکرار همان اتفاقات درحالی که او هم پول خود را دریافت کرده و هم قرارداد دارد فقط و فقط دهن کجی به هواداران اصیل و پیراهن باشگاه پرسپولیس است. به همین دلیل با توجه به این که بیرو دیگر دلش با تیم نیست بهتر است از تیم برود. 

به تمام این‌ها اضافه کنید که برخی از اعضای هیات مدیره نیز به شدت از عملکرد بیرانوند ناراضی بوده و موافق بازگشت او نیستند. از این رو باید منتظر بود و دید سرنوشت علیرضا بیرانوند و دروازه پرسپولیس چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سرنوشت بیرانوند تا ساعاتی دیگر روشن می‌شود؟/ اتفاق بزرگ در باشگاه پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ❤️❤️❤️ IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    اقا یک بار برای همیشه دندون لقو بکنید بار اول یعنی سال گذشته میشد بخشید واو پشیمان بود ولی بار دوم اسمش بخشش نیست بلکه باج دادنه یعنی باشگاه بزرگ پرسپولیس اینقدر در جذب یک دروازه بان جایگزین ناتوانه بیرانوند داره توی تیم به نوعی حکومت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی