اولین صحبت‌های امباپه پس از پیوستن به رئال: به باشگاهی رسیدم که همیشه آرزویش را ‏داشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید در یک ‏نشست خبری در کمپ تیم ملی فرانسه صحبت کرد. ‏

دیروز بزرگترین خبر نقل و انتقالاتی سال ‏دنیای فوتبال اعلام شد و باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد کیلیان ‏امباپه را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. ‏ امباپه بلافاصله بعد از اعلام رسمی رئالی شدنش در اینستاگرام و ‏دیگر شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و ابراز خوشحالی کرد.‏

او از دقایقی پیش در کمپ تیم ملی فرانسه در یک نشست خبری ‏شرکت کرد و برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید صحبت کرد. ‏امباپه پیش از آن که به سوال‌های خبرنگاران جواب بدهد از آنها ‏اجازه خواست تا به تنهایی صحبت کند. ستاره فرانسوی درباره ‏پیوستنش به رئال مادرید حرف زد و گفت:‏ «می‌خواهم اجازه بدهید قبل از سوال‌ها صحبت کنم. از بابت اتفاقی که ‏رسما اعلام شد خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به واقعیت ‏تبدیل شد. از اینکه بالاخره به باشگاهی رسیدم که همیشه آرزویش را ‏داشتم و رویایش را در سر می‌پرواندم بی‌اندازه خوشحالم. من با ‏نهایت تواضع به رئال می‌روم. خیلی احساساتی هستم ولی می‌دانم ‏که به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه وظایفی دارم که آنها را اصلا ‏فراموش نخواهم کرد. بنابراین حالا که این توضیح را دادم با تواضع ‏می‌گویم که در این نشست فقط به سوال‌هایی که درباره تیم ملی ‏است جواب می‌دهم. ترجیح می‌دهم فقط درباره تیم ملی کشورم ‏صحبت کنم چون ما یک تابستان مهم و بزرگ پیش رو داریم. »

با این حال اولین سوال همچنان درباره رئال مادرید بود و از امباپه ‏پرسیده شد هیچوقت در نشست‌های خبری اینقدر خوشحال دیده ‏نشده بود. امباپه در پاسخ گفت:‏ «بله خیلی خوشحالم. این چیزی است که همیشه می‌خواستم. معلوم ‏است که خوشحالم. من برای تیم ملی هم خیلی خوشحالم و از اینکه ‏در کمپ ملی هستم هیجان دارم. همه می‌دانند در آخر فصل خیلی ‏بازی کردم ولی این بهانه نیست و هدفم این است که فرانسه در یورو ‏بهترین نتیجه را بگیرد. »

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی