دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۰ |
۱
لیونل مسی مثل روح است!/ او رقبا را می‌ترساند
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش سابق تیم ملی آمریکا توانایی ترسناک سوپراستار اینترمیامی را با اسطوره NFL تام بردی مقایسه می‌کند.

تیلور تولمن می‌گوید حضور لیونل مسی در زمین باعث می‌شود حریفان تصور کنند که در زمین «روح» می‌بینند، و این توانایی ترسناک او را با اسطوره فوتبال آمریکایی «تام بردی» مقایسه کرده است.

مسی در آخرین حضور خود برای اینترمیامی یک عملکرد جادویی دیگر به نمایش گذاشت و دو گل زد. مسی همچنین باعث گل به خودی مارکو فارفان مدافع دالاس شد، که همین موضوع نشان‌دهنده ترس رقبا از حضور بهترین بازیکن تاریخ در اطرافشان است.

تام بردی، قهرمان هفت سوپربول، همان تاثیر را روی تیم‌هایی داشت که با آنها روبرو می‌شد، و به گفته تولمن حضور مسی باعث می‌شود حریفان گلهایی مانند مارکو فارفان بزنند. او گفت: «نمی‌دانم چگونه اما آنها باعث می‌شوند فرو بپاشید. در ورزش‌های دیگر هم همینطور است: وقتی افراد بزرگ وارد می‌شوند، شما را مجبور می‌کنند کارهایی را انجام دهید که خارج از کنترل و اراده شماست. وقتی بیل بلیچیک و بردی ظاهر می‌شدند، مردم انگار روح می‌دیدند. در چهار بازی مسی هم بازیکنان حریف تصور می‌کردند روح می‌بینند و می‌ترسیدند.»

مسی تا به الان در ۴ بازی برای اینترمیامی هفت گل به ثمر رسانده و تلاش‌هایش باعث شده تا تیم جدیدش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام لیگ برسد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی