تخت گاز ملوانی‌ها برای صدرنشینی/ استقلال خوزستان در مرداب انزلی گیر افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملوان در ادامه پیروزی‌های متوالی خود موفق به شکست استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر شد.

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان امشب در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود ملوانی‌ها به پایان رسید.

تک گل ملوان را در این بازی میلاد باقری در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند. سجاد بازگیر که در دقیقه ۸۰ یک ضربه پنالتی را از دست داده بود، در این دقیقه توپ را برای میلاد باقری فرستاد و او هم تنها گل بازی را به ثمر رساند.

ملوان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. استقلال خوزستان نیز  با این شکست ۶ امتیازی ماند و در رده یازدهم ایستاد.

ترکیب ملوان بندر انزلی؛  حبیب فرعباسی، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده (قائم اسلامی‌خواه، دقیقه ۶۸)، سامان تورانیان، امید نورافکن، نیما انتظاری، سجاد بازگیر، رضا جعفری (جلال مداحی، دقیقه ۷۵)، رضا غندی‌پور (سهیل فداکار، دقیقه ۶۸)

سرمربی: مازیار زارع.

ترکیب استقلال خوزستان؛  احمد گوهری، آرام عباسی، سیدمحمد حسینی (دیمیتریوس چاتزیسایاس، دقیقه ۶۷)، علی هیچی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، بهروز بارانی (سجاد دانایی، دقیقه ۶۷)، ساویو روبرتو (حامد بحیرایی، دقیقه ۴۶)، محمود مطلق زاده، کاینا نونس (سجاد شهباززاده، دقیقه ۶۷)، تیوی بیفوما.

سرمربی: میودراگ بوژوویچ.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی