نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
۲ |
۰
کلوب| در مورد نکونام حق با حسین کعبی بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ایران چهارشنبه شب گذشته شاهد خاص‌ترین دیدار لیگ برتر بود. نبرد دو تیم پرطرفدار پایتخت آن هم در ورزشگاهی به غیر از آزادی.

سرخابی‌های تهرانی در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار حیاتی بود و در نهایت این تیم گاریدو بود که توانست این مهم را به دست آورد.

پیش از دربی جواد نکونام به دلیل نمایش نه چندان جالب تیمش مقابل نساجی زیر تیغ انتقادات قرار داشت و کسب پیروزی در دربی می‌توانست تا حدود زیادی فشارها را از دوش وی کاهش دهد که این اتفاق رخ نداد و شرایط استقلال و نکونام بغرنج‌تر از گذشته شد.

با وجود این هیأت مدیره استقلال تصمیم گرفت تا بازی با السد وی را حفظ کند و تغییرات احتمالی را به بعد از این بازی موکول کند. چندی قبل حسین کعبی در مصاحبه‌ای اظهار کرد که بزرگ‌ترین اشتباه نکونام انتخاب استقلال بود و در ادامه اضافه کرد که جواد نکونام فرد مناسبی برای تیم ملی است.

با توجه به نتایج استقلال تا اینجای فصل و باخت مقابل دیرینه، بی‌راهه نیست اگر بگوییم که حق با حسین کعبی است. بازی کردن و مربیگری کردن در دو تیم پرطرفدار پایتخت سوای از اتوریته مناسب و بار فنی کافی، نیازمند شخصیت و ذهنی قوی است.

جواد نکونام از زمانی که سرمربی استقلال شد بهانه‌گیری و انتقادات پی در پی را در دستور کار خود قرار داد و تیمی ساخت که کمتر کسی به آن احترام می‌گذارد. او و دستیارانش با اظهارات و رفتارهای جنجالی‌، تصویر نامطلوبی از خود به جای گذاشتند و بدون شک حالا زمان زیادی باید سپری ‌شود تا این تصویر منفی از ذهن فوتبال‌دوستان پاک شود.

کاش جواد نکونام قبل از انتخاب استقلال، همه جوانب را بررسی می‌کرد؛ شاید پس از بررسی تصمیم دیگری می‌گرفت و اکنون اسمش با ناکامی و نارضایتی گره نمی‌خورد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی