مسی، پرطرفدارترین ورزشکار تاریخ/ لئو رکورد رونالدو را هم شکست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.

لیونل مسی چه زمانی که در مستطیل سبز حضور دارد و چه بیرون از زمین‌های فوتبال همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. جدیدترین رکوردی که اسطوره آرژانتینی موفق به شکستن آن شد رکورد فروش پیراهن‌های او در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی آنها به بازار بود.

انتقال لیونل مسی به اینترمیامی دنیای فوتبال و ورزش آمریکا را تکان داد. حضور ستاره آرژانتینی در آمریکا چنان تبی در این کشور که ورزش فوتبال در آن محبوب‌ترین ورزش به حساب نمی‌آید ایجاد کرده که حالا فروش پیراهن‌های جدید او رکوردشکن شده است.

بعد از ورود رسمی پیراهن‌های لیونل مسی در اینترمیامی به بازار، حجم فروش این پیراهن‌ها در بیست و چهار ساعت اول رکورد فروش پیراهن‌ نه تنها در فوتبال بلکه در کلیه ورزش‌ها را شکست. از رقیب اصلی او، کریستیانو، گرفته تا ستاره‌های بزرگی مثل لبران جیمز؛ حالا هیچکس از این نظر توان رقابت با لئو را ندارد.

در زمان بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد فروش پیراهن‌های شیاطین سرخ که نام رونالدو بر پشت آن حک شده بود به رکوردی جدید تبدیل شد، اما مسی این رکورد را شکسته است. حالا مسی در رتبه اول، کریستیانو رونالدو در رتبه دوم و تام بردی و لبران جیمز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

تام بردی زمانی که تیم سابقش نیوانگلند پایرتز را ترک کرد و به تامپابی پیوست شاهد فروش خارق‌العاده پیراهن‌های جدیدش بود. لبران جیمز هم زمانی که از کلیولند کاوالیرز به لس‌آنجلس لیکرز پیوست شاهد موج قابل توجهی برای خرید پیراهن‌هایش بود.

این گزارش را هم از دست ندهید: جزئیاتی درباره سوءاستفاده از لباس اسطوره فوتبال آرژانتین؛ پیراهن لیونل مسی داستان شد!/ آدیداس دو برابر کار می‌کند؛ تا اکتبر منتظر بمانید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رونالدو IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    تو ۲ روز اول مسی کلا ۷۰۰ تا از لباس هاش فروخته شد ولی رونالدو ۲ میلیون این آمار مضخرف رو از کجا آوردی من نمی دونم
    • Mr IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      الان تودقیقااین آمارروازکجاآوردی..پروفسور
    • علی DE ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      طرفدار رونالدو بودن و مقایسه کردن رونالدو با مسی یعنی هیچ چیزی نه از فوتبال و نه از زندگی نمیفهمی ، این قیاس مثل مقایسه کردن فاصله بین زمین تا مریخ هست...
  • امیر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    مسی درحد مقایسه با رونالدو نیست برای مقایسه بهترین بازیکن فوتبال جهان باید بین رونالدو و مارادونا بحث بشه بعدهم پله تازه بعداز اینا زیدان یه سروگردن از مسی بالاتره اونایی که مخالف هستن برن سرچ کنن و ببینن تکنیک و ضربات ایستگاهی دیریبل و پاس وگل های زیدان رو ببینن تا بفهمن مسی درحد مقایسه با رونالدو نیست نمیدونم چرا یه عده به زور میخوان مسی رو بهترین بازیکن فوتبال معرفی کنن توپ های طلای مسی رو فیفا بهش نداده اونارو از اسرائیل گرفت اگه رونالدو از اسرائیل حمایت میکرد حداقل ۱۰تا توپ طلا میگرفت یه عده هیچ اطلاعاتی ندارن فقط رو هوا میگن مسی بهترینه مسی فلانه دیگه نمیدونن این یهودی های ثروتمند و کثیف پشت پرده چه کارهایی که نمیکنن کل دنیا بانظراونا میچرخه این یه واقعیت تلخه.
    • دانی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      حالا اشکاتو پاک کن فشار نخور
  • حامد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    اگر همه رکوردهاروهم بزنه.که خیلی هاش هم اغراق است.کلا هر کاری هم که بکنه باز رونالدو جایگاه خودشو داره و اولین‌.مسی کجا میتونه قیچی برگردون بزنه که این استوره تو این سن هم باز انجامش میده. ؟
    • داداش راست گو IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      هر اسطوره ای روش خودشو داره.مسی شاید نتونه قیچی برگردون بزنه ولی هدف گیری خیلی خوبی داره
  • Amir IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    اول مسی با رونالدو قابل مقایسه نیست دوم این امار رسمی نیست امار رسمی توی ۲۴ ساعت ۷۰۰ پیراهن مسی فروخته شد ولی رونا توی ۲۴ ساعت ۲ میلیون پیراهنش فروخته شد پس این چرت و پرت ها رو برای ویو گرفتن اینا رو نذار
  • فرهاد IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    این چه نوع آماری هست، نه منبعی، نه رقمی!! اصلا اینکه توی آمریکا یه بازیکن بیشتر از بازیکنان بسکتبال و راگبی و بیسبال پیراهن بفروشه جای سواله جدیه!!!
    • داداش راست گو IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      مسی چیز دیگریست
  • مسی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    مسی بهتر از رنالدو
  • A IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    به نظر من هرو در یک سطح هستن یه چیز هایی مسی داره رونالدو نداره یه چیز هایی رونالدو داره مسی نداره بیخود بهم بحث نکنید
    • داداش راست گو IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      حقیقت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی