چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
۱۰ |
۱
فدراسیون فوتبال ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به بیانیه اخیر باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

منصور قنبرزاده در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از اعلام محرومیت ۲۰ روزه افشین پیروانی و حسین خبیری، اظهار داشت: در اواخر فصل گذشته و شاید ۵ هفته آخر، بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها خیلی زیاد شده بود و این بیانیه‌ها التهابی را در جامعه ورزش و فوتبال ایجاد کرد که ضرورتی هم نداشت.

وی افزود: در این راستا کمیته‌های قضایی فدراسیون که از قضات عالی رتبه کشور در آن حضور دارند، آسیب‌شناسی و کاری جامع و تحقیقاتی کردند. جلسات هماهنگی هم با ارکان فدراسیون و سازمان لیگ داشتند. به ما گفته‌اند درمورد بیانیه‌نویسی به باشگاه‌ها اطلاع رسانی کنیم. خواهش می‌کنیم این موضوع را جدی بگیرند و حتما جلساتی هم برگزار خواهیم کرد تا اگر باشگاهی مورد یا مسئله‌ای دارد، فکر می‌کند حقش ضایع شده و در مورد باشگاه‌های دیگر مواردی است که باید اطلاع بدهد، مستندات خود را به کمیته‌های قضایی ارائه بدهند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال عنوان کرد: راهکار قانونی وجود دارد. کمیته‌های قضایی به جد روی بحث بیانیه‌نویسی حساس هستند و حتی تشکیلاتی را الان تحت عنوان رصد رسانه‌ها در نظر گرفته‌اند که روزانه کلیه مواردی که در رسانه‌ها بررسی می‌شود به کمیته اخلاق و انضباطی ارسال می‌شود. خود کمیته‌های قضایی ما به عنوان مدعی العموم هستند و نیازی به هیچگونه گزارش ندارند زیرا روزانه کلیه رصد اخبار رسانه‌ها برای آنها ارسال می‌شود.

قنبرزاده تاکید کرد: اگر جایی تشخیص بدهند که باید فرد، افراد یا مسئول باشگاهی را احضار کنند، مستقیم این کار را انجام می‌دهند. درمورد پیروانی و خبیری نیز کمیته اخلاق که یک کمیته مستقل از لحاظ فیفا است، به عنوان مدعی العموم اخبار را رصد و به آنها اعلام کرد حضور پیدا کنند. طبق اطلاعاتی که من از همکارانم در سازمان لیگ دارم، ظاهرا در کمیته اخلاق حضور پیدا نکرده‌اند. رای پیروانی و خبیری موقت صادر شده است. از باشگاه‌ها می‌خواهم التهاب ایجاد نکنند. یک باشگاه بیانیه داده و برخی باشگاه‌ها را به رعایت نکردن سقف بودجه متهم کرده است. در صورتی که هنوز هیچ قراردادی در سازمان لیگ ثبت نشده است.

وی ادامه داد: اگر فرد یا باشگاهی مستندی دارد، عرف و رویه قانونی می‌گوید باید مدارک خود را به کمیته انضباطی و اخلاق ارجاع بدهد تا برهمین اساس موضوع را پیگیری کنند اما اینکه وقتی هنوز قراردادی ثبت نشده برخی باشگاه‌ها به هم اتهام بزنند، نه اخلاقی است و نه از لحاظ حقوقی قابل قبول.

در همین رابطه: بعضی‌ خود را پدرخوانده فوتبال می‌دانند/ چرا وقتی علیه پرسپولیس و خود فدراسیون اتهام‌زنی می‌شد واکنشی نداشتید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اول به بحث تبانی کمک داور و پیروزی حکومتی در فینال جام حذفی فصل گذشته ورود کند چون فیلم این تبانی موجود است و از این تبانی واضح تر نداریم که کمک داور به دستور یحیی گلمحمدی بدون هیچ دلیلی دستور اخراج ساپینتو را صادر می کند و بعد همان کمک داور در جشن قهرمانی پیروزی شرکت می کند. داور وسط به طور مستقیم کارت قرمز می دهد و هنوز دلیل اخراج ساپینتو هم مشخص نشده. بازی باید 3 بر صفر به نفع استقلال شود و جام به استقلال برگردانده شود و بازی سوپرجام هم باید بین دو تیم استقلال و پیروزی برگزار شود. با این تبانی آشکار دو جام را از استقلال گرفتند که سریعا باید به قضیه ورود کنند.
    • میلاد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      اگه تبانی بود که پنالتی رو عیسی رو میگرفت و 2 هیچ تو همون 90 دقیقه میباختین
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    علیرضا بیرانوند با مبلغ 70 میلیارد تومان با پیروزی قرارداد امضا کرد و نهادهای نظارتی باید به این قضیه ورود کنند. اینکه آريالای درویش گفته 15 میلیارد تومان قرارداد بیرانوند است کسی باور نمی کند و کاملا مشخص است که یک قرارداد دو ساله 70 میلیاردی طبق خواسته بیرانوند بسته شده. البته 15 میلیارد ثبت کردند که برای دو فصل با آپشن ها 35 تا 40 میلیارد می شود اما آن 30 تا 35 میلیارد دیگر به صورت آپارتمان، خودرو ، زمین، بیت کوین و موارد دیگر به بازیکن پرداخت می شود.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    از قوه قضاییه تقاضا می کنیم تمامی حساب های بازیکنان فوتبال و خانواده هایشان را در تیم های استقلال، پیروزی، سپاهان و تراکتورسازی زیر نظر بگیرد و همچنین تمامی اموال منقول و غیر منقولی که به نام این بازیکنان و خانواده هایشان ثبت می شود را هم زیر نظر بگیرد تا مشخص شود چه بازیکنانی و چه تیم هایی دستمزد نامتعارف و بالاتر از سقف پرداخت کردند. این موضوع به راحتی قابل پیگیری است
  • علیرضا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    آخه با چه حساب و کتابی میخواهید با پرسپولیس برابر باشید یه نشونه بدید دلمون خوش باشه شما رو کسی نمیشناسه اینقدر خودتونو نمالید به پرسپولیس چندشمون میشه
  • سینا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    سوال ما اینه.. چرا با بازیکنان و مربیان و مدیر عاملانی که قهرمانی پرسپولیس و داوران وفدراسیون و شخص وزیر و... و... بردند زیر سوال و هزاران توهین و تهمت زدند برخوردی نشد؟ اون موقع فدراسیون و کمیته انضباطی چه غلطی کرد؟ تاج و دارو دسته اش کجا بودند؟ چرا بجای جواب دادن محروم میکنید؟دیکتاتوری شما فقط بر علیه پرسپولیس هستش؟
  • قدرت IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    یه سوال از دوستان کارشناس در خبر ورزشی ! جناب قنبرزاده تصور می‌کنم حداقل ده سال از شرکت ملی نفت ایران بازنشسته شدن!! آیا حضور ایشون در این جایگاه شبه قانونی لا دارد؟!😉

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی