نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
۱ |
۰
عکس| کریستیانو رونالدو در نقش جادوگر شماره هشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریس رونالدو در بازی مقابل گرجستان عملکرد خوبی نداشت و موقع تعویض هم حسابی عصبانی بود.

دو تیم پرتغال و گرجستان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم یاران رونالدو صعود و صدرنشینی خود را تا قبل از این بازی مسجل کرده بودند. در همان ابتدای بازی گرجستان توانست به گل برسد تا رونالدو و یارانش به شوک فرو بروند.

در ادامه بازی حملات پرتغالی‌ها راه به جایی نبرد و کریس رونالدو هم نتوانست برای تیمش گلزنی کند. در نیمه دوم هم اوضاع به نفع پرتغالی ها نبود و گرجستان توانست گل دوم را هم به ثمر برساند تا بازی را با نتیجه ۲-۰ پیروز شود.

در اواسط نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ کریس رونالدو از بازی بیرون و جای او گونسالو راموس به میدان رفت. رونالدو که در این جام هنوز پایش به گلزنی باز نشده حسابی عصبانی بود و موقع تعویض لگدی بطری‌های آب کنار زمین زد.

عکس| کریس رونالدو در نقش جادوگر شماره هشت!

رفتا رونالدو ما را یاد اتفاقات بازی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ انداخت، جایی که کریمی بعد از تعویض لگدی زیر ساک پزشکی زد.

نکته قابل توجه این است که در آن بازی کریس رونالدو هم حضور داشت و گل دوم پرتغال را از روی نقطه پنالتی به ایران به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: گولسیانی با تکل دیدنی مانع گلزنی رونالدو/ پرسپولیسی‌ها دوباره کابوس کریس شدند +ویدیو

عکس| کریس رونالدو در نقش جادوگر شماره هشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م.ر. IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    نتیجه بازی در لیگ عربستان‌ حتی باعث افت فوق ستاره ای مثل رونالدو می‌شود چون بازی لیگ کشورهای مانند امارات یا قطر و کشورهای حوزه خلیج‌همیشگی پارس و حتی لیگ چین مال بازیکنانی است که فوتبال آنها تمام شده و یا سال آخر یا دوسال آخر فوتبالشان است نه بازیکنی مثل رونالدو که قصد داشت تا بالای چهل سال در تیم‌ملی بازی کند مطمئن باشید که مسی هم از بازی در لیگ‌ آمریکا ضرر کرده این دو و بازیکنانی مانند این دو ممکن است از لحاظ مالی سود کرده باشند اما از لحاظ ورزشی ضرر کرده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی