۰
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی افعی‌ها گفت: کار‌هایی که توسط او در میلان انجام گرفت، دستکم گرفته شده و به همین دلیل در ناپولی برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

کونته: گتوسو در میلان را دست کم گرفتند به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ناپولی در هفته جاری رقابت‌های سری‌آ ایتالیا سخن گفت.

سرمربی اینترمیلان گفت: انتظار مسابقه سختی را مقابل ناپولی دارم. باید مراقب باشیم، زیرا آن‌ها تیمی عالی و با کیفیت هستند. نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، اطمینان زیادی به ما داده و کسب نتیجه در سن پائولو حتی اعتماد به نفس بیشتری به ما خواهد داد. به لطف کار سخت به طور مشترک در صدر جدول قرار گرفته‌ایم. نباید فراموش کرد مسیر جدیدی را آغاز کرده‌ایم و می‌دانیم این مسیر طولانی است. با این حال فقط با ادامه دادن به تلاش سخت می‌توانیم در این مسیر همچنان با قدرت جلو بریم. نه تنها برای زمان حال بلکه برای آینده هم در حال کار هستیم.

او در ادامه افزود: در نیم فصل اول توانستیم بر مشکلاتی واقعی غلبه کنیم و هیچ کس انتظار دیدن ما را در صدر جدول نداشت. رفته رفته اعتبار خودمان را به دست آوردیم، اما اکنون باید به ثبات برسیم. موانعی را پشت سر گذاشتیم، اما این مشکلات باعث شد تیم واکنش نشان دهد و هر فردی سهم خود را داشت. بازیکنان آنچه باید در زمین اجرا می‌کردند را درک کردند. به آنچه در حال انجامش هستیم باور داریم و برای حفظ روند خوب و خوشحال کردن طرفداران نهایت تلاشمان را خواهیم کرد. گتوسو به مانند من شور و شوق زیادی نسبت به فوتبال دارد و مثل من کارش را به عنوان مربی در دسته پایین‌تر شروع کرد. او از انگیزه و روحیه واقعی برخوردار است و به دلیل اینکه در سری C فوتبال ایتالیا کار کرد، برایش احترام قائلم. کار‌هایی که توسط او در میلان انجام گرفت، دستکم گرفته شده و به همین دلیل در ناپولی برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

او درباره اختلاف امتیاز با بانوی پیر گفت: شکاف موجود با یوونتوس کم نیست و شما نمی‌توانید با تکان دادن چوب جادویی این شکاف را از بین ببرید. مطمئنا ما قدم به قدم و از طریق تلاش روزانه خود و همچنین کمک باشگاه به دنبال کم کردن شکاف هستیم و می‌خواهیم قدرتمندتر شویم. وظیفه من این است که از بازیکنان در دسترس بهترین بازی را بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی