۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان به خبرورزشی گفت: هدف ما امسال حفظ گل‌گهر در لیگ برتر است و تردید نداریم نه تنها مردم خوب سیرجان که فوتبالدوستان استان‌های کرمان، یزد، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از گل‌گهر حمایت می‌کنند.

قطب صنعتی هستیم، قطب فوتبالی هم می‌شویم
به گزارش خبرورزشی، محمد جواهری را کرمانی‌ها از همان سال‌های اول جوانی‌اش می‌شناختند که فوتبالیست درجه یکی در این استان بود، اما حالا با صعود گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر همه اهالی فوتبال او را می‌شناسند. فوتبالیست سال‌های دور که به دلیل آسیب‌دیدگی از فوتبال سراغ تحصیل رفت و حالا مدیرعامل گل‌گهر است. جواهری مهمان خبرورزشی بود و درباره تیم لیگ برتری سیرجان حرف زد.
اصلاً وقت تلف نکردیم
بعد از صعود به لیگ برتر بدون اتلاف وقت کارمان را شروع کردیم. قدم اول حفظ بگوویچ بود که شناخت خوبی از تیم داشت و کارنامه‌اش و زحمتی که برای صعود کشید، می‌گفت بهتر است حفظ شود. سپس وارد مرحله اول نقل و انتقالات شدیم که حفظ بازیکنان تأثیرگذار خودمان و جذب بازیکنان برتر لیگ یک را در دستور کار قرار دادیم. در مرحله بعد سراغ جذب لیگ برتری‌ها رفتیم.
دنبال ریخت و پاش نبودیم
در این مرحله متأسفانه نتوانستیم اولویت‌های اول فهرست پیشنهادی وینگو را جذب کنیم، چون بازیکنانی نظیر رضاوند، نعمتی، ریگی، قاسمی‌نژاد و... که در لیست سرمربی ما بودند، پیشنهاد‌های مالی بهتری داشتند و ما هم دنبال ریخت و پاش نبودیم. مذاکره با اولویت‌های دوم سرمربی را در حضور وینگو، سرپرست تیم و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با موفقیت پشت سر گذاشتیم و حالا وارد فاز سوم نقل و انتقالات شدیم که جذب خارجی‌هاست و با جذب این بازیکنان، کارمان به پایان می‌رسد. البته مراحل آماده‌سازی تیم هم طبق برنامه وینگو در حال طی شدن است.
در تیم‌مان استعداد بومی هم داریم
فوتبال امروز دیگر بومی و غیربومی ندارد، اما تمام تلاش‌مان را کردیم که استعداد‌های سیرجان و کرمان فرصت عرض اندام داشته باشند. بین ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۲ بازیکن سیرجانی داریم و ۲ بازیکن کرمانی و در سهمیه پایه‌های گل‌گهر هم ۹ بازیکن سیرجانی و بومی هستند.
روز‌های پرکاری را پشت‌سر گذاشتیم
با ورود تیم به لیگ برتر، فعالیت‌مان برای رسیدن به استاندارد‌های مدنظر سازمان لیگ جدی‌تر شد و بعد از تنظیم تفاهم‌نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان، قرار شد مجموعه ورزشی امام علی (ع) ۲۰ سال در اختیار گل‌گهر قرار بگیرد و ما هم متعهد شدیم استانداردسازی لازم با تمام آیین‌نامه‌های جدید فدراسیون و تجهیز کامل ورزشگاه را برعهده بگیریم. در همین راستا مدیر عمرانی شرکت صنعتی گل‌گهر به عنوان مدیر پروژه ورزشگاه معرفی شد که به صورت شبانه‌روزی مشغول کار است و مدیریت دفتر فنی به عنوان کنترل پروژه و مدیریت ایمنی گل‌گهر به عنوان ناظر ایمنی کار در پروژه مستقر شده‌اند و مهندس ملارحمان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر که جا دارد از حمایت‌هایشان از باشگاه قدردانی کنم، شخصاً پیگیر روند پیشرفت پروژه هستند. ما روز‌های پرکاری را در دو حوزه پشت‌سر گذاشتیم، یکی نقل و انتقالات و دیگری تجهیز ورزشگاه که خوشبختانه در هر ۲ زمینه موفق بودیم.
سیرجان تا شروع لیگ آماده می‌شود
شاید باورتان نشود، اما ۲۳۰ نفر ۲۴ ساعته کار می‌کنند تا این ورزشگاه آماده میزبانی از بازی‌های لیگ برتر شود. فعلاً در مرحله شماره‌گذاری صندلی‌ها هستیم، گیت الکترونیکی را هم در ادامه نصب می‌کنیم. برای نصب دوربین‌های مداربسته زیرسازی‌ها انجام شده و به زودی این ۶۰ دوربین به بهره‌برداری می‌رسد. وقتی ورزشگاه را تحویل گرفتیم، فقط چمن طبیعی داشت و ضلع شمالی ورزشگاه سکو بود. تمام کار‌ها مبنی بر صندلی‌گذاری، ساخت سکو در ضلع شرقی، غربی و جنوبی ورزشگاه برای افزایش گنجایش تماشاگر، ساخت VIP و VVIP، نصب برج‌های نور که از بلندترین و بهترین برج‌هاست که نصب شده و آماده تست است را گل‌گهر انجام داد. جا دارد از حمایت مهندس ملارحمان و همراهی مسئولان ارشد شهرستان سیرجان و مدیران ارشد گل‌گهر قدردانی کنم.
هدف ما حفظ گل‌گهر در لیگ برتر است
هدف ما امسال حفظ گل‌گهر در لیگ برتر است و تردید نداریم نه تنها مردم خوب سیرجان که فوتبالدوستان استان‌های کرمان، یزد، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از گل‌گهر حمایت می‌کنند و امسال در ورزشگاه امام علی (ع) پذیرای فوتبالدوستان استان‌های همجوار هم هستیم، چون این ۵ استان که نام بردم، فقط همین یک نماینده را در لیگ برتر دارند.
کنار کرمانی‌ها و رفسنجانی‌ها هستیم
البته ما امیدواریم مس کرمان هم به لیگ برتر صعود کند و حاضریم تمام تجارب‌مان را در اختیار کرمانی‌های عزیز قرار بدهیم. رقابت ما فقط در لیگ آزادگان بود و حالا به خاطر سربلندی فوتبال کرمان کنار آن‌ها و البته کنار مس رفسنجان هستیم. ما می‌خواهیم قطب تازه فوتبال ایران باشیم، همان طور که قطب صنعتی هستیم.
منبع تغذیه تیم ملی می‌شویم
همزمان با تجهیز کامل ورزشگاه ۱۰ هزار نفری امام علی (ع) مجموعه گل‌گهر هم زیر کشت رفته و قرار است گنجایش ورزشگاه هم از ۳ هزار نفر به ۶ هزار نفر برسد. از آخر مهر این ورزشگاه هم به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در رده پایه هم با همکاری مهدی غفاری، مربی سازنده فوتبال دنبال ارتقای سطح فنی‌مان هستیم. فعلاً تیم نونهالان ما در لیگ منطقه‌ای حضور دارد، نوجوانان و جوانان‌مان لیگ برتری هستند و تیم امید ما در دسته اول فعالیت می‌کند. همان‌طور که در رده‌های پایه به تیم‌های ملی بازیکن دادیم، حالا می‌خواهیم در رده بزرگسالان هم تغذیه‌کننده تیم ملی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی