نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
استقلال؛ تیمی که از ستاره، مقصر می‌سازد.../ بمب نقل و انتقالات، پاشنه آشیل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیره روزی‌های استقلال از بمب نقل و انتقالات و ستاره روزهای اول، یک مقصر ساخته است.

به گزارش خبرورزشی، استقلال فصل قبل به لطف خط دفاعی مستحکم و البته دفاع تیمی ۶۷ امتیاز جمع کرد و با وجود ضعف در گلزنی، ۱۶ هفته صدرنشین بود و در نهایت قهرمانی را هفته‌های آخر به پرسپولیس داد.

هر جای دنیا بود، برای شروع این فصل ابتدا با عناصر همین خط تمدید می‌کردند اما ببینید بلبشوی استقلال و دعوایی که میان کادر فنی و مدیریت بود -که باعث شد تمام انرژی آنها صرف یکدیگر شود- چه بر سر این تیم محبوب و پرطرفدار آورد...

سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان از رقم قراردادش ناراضی بود و راضی کردن او را پشت گوش انداختند. آرمین سهرابیان که نقطه اتکای خط دفاعی بود و گل‌های حساس ۳ امتیازی هم می‌زد، با یک سهل انگاری از لیست خارج و در نهایت از این تیم رفت.

با مرادمند آنقدر بازی کردند که حالا بازوبند کاپیتانی هم دیگر او را مهره مطمئن قبلی نکرده، سیلوا هم که همیشه مقصر اصلی تمام اتفاقات بود! برای ابوالفضل جلالی به عنوان ملی پوش و بهترین گلساز ایرانی لیگ رقیب خریدند و صالح حردانی هم که اصلاً گذاشت و رفت!

همین سهل انگاری‌ها درست مثل سنگریزه در سراشیبی کوه تبدیل به بهمن شد و ببینید که حالا استقلال به جز بازی با الغرافه در روز نخست لیگ نخبگان، حتی یک بازی کلین شیت ندارد! در حالی که ۱۱ مسابقه رسمی این فصل برگزار کرده...

استقلال مدام از رقبا ستاره هفته می‌سازد. اوج شاهکار هم که هفته قبل مقابل ذوب آهن در تهران و این هفته مقابل خیبر در خرم آباد بود که دو باخت ۳ گله آورد.

اما این‌ها تمام حقایق نیست. علاوه بر نتیجه، نمایش استقلال و سردرگمی‌بازیکنان هم صدای همه هواداران و کارشناسان را درآورده و اوج بی برنامگی را می‌توان در تغییر رامین رضاییان دید.

ستاره شروع فصل استقلال که هر بازی گل می‌زد و گل می‌ساخت، حالا تبدیل به پاشنه آشیل تیم شده که هر بازی باعث شکست تیم می‌شود! در برابر نساجی آفساید را پر کرد، در دربی پنالتی داد، مدام پشت می‌خورد و مقابل خیبر هم که سرش را دزدید تا توپ مستقیم از نقطه کرنر وارد دروازه شود.

به یاد نداریم در تیمی، رامین رضاییان تا این حد نقطه ضعف بوده باشد. این هنر را فقط استقلالی‌ها داشتند که از یک ستاره گران قیمت نقطه ضعفی همیشگی و پاشنه آشیلی برای رقبا بسازند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    اخلاق ورفتار آقای رضائیان تیم خراب کنه وگرنه سپاهان وپرسپولیس اجازه آمدن اورا به استقلال نمی‌دادند ،اون فقط خودشو قبول داره!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی