نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
دستاوردهای پرسپولیس که زیر صدرنشینی ماند/ ۵ برد متوالی با ۵ کلین شیت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد پرسپولیس چند ویژگی مهم داشت اما همه فقط صدرنشینی تیم را دیدند...

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس به روال قبلی خود در لیگ برتر ادامه داد و با نتیجه محبوبش یعنی دو بر صفر، شمس آذر را برد تا به صدر جدول لیگ برتر برود. عنوانی که البته امشب ممکن است سپاهان آن را از قرمزها پس بگیرد!

اما صدرنشینی و کسب پیروزی شاید فقط برای هواداران مهم و عامل اصلی توجه باشد اما برای کارشناسان و اهل فن چیزهای دیگری هم در یک مسابقه مهم است.

گاریدو برای اولین بار دو بازی در یک زمین انجام داد! ولی باز هم نتوانست با یک ترکیب ثابت دو مسابقه را بازی کند! پرسپولیس کلی غایب و مصدوم داشت اما باز هم در هر نیمه گل زد. حالا پرسپولیس ۵ مسابقه متوالی است که گل نخورده و جالب اینکه این کلین شیت به نام امیررضا رفیعی جوان ثبت شد.

گندوز به عنوان جانشین بیرانوند ۴ کلین شیت متوالی داشت. او در آسیا هم انقدر درخشید که دیگر کسی یاد گلر اول تیم ملی نمی‌کند اما در این بازی لحظه آخر به دلیل سرماخوردگی از ترکیب خارج شد.

گاریدو بازی قبل هم قبل از مسابقه ایوب را از دست داد و همه می‌دانند وقتی یک مهره از ترکیب اصلی ذهنی مربی بیرون برود، او چه کار سختی در فاصله چند ساعت تا بازی دارد.

پیش از این پرسپولیس حتی نمونه‌ای چون اورونوف را داشت که در بازی برابر آلومینیوم به عنوان یکی از ۱۱ نفر وارد زمین شد و موقع گرم کردن، مصدوم شد و بیرون رفت. اما ببینید که گاریدو در چنین شرایطی هرگز خودش را نمی‌بازد.

و امیررضا رفیعی که فصل قبل ۴ بازی به جای بیرانوند در لیگ برتر بازی کرد و هر چهار بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت. او البته بعد از این چهار دیدار در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم خورد، همان ماجرایی که باعث بازگشت بیرانوند و آن الحاقیه‌ای شد که همه در جریانش هستیم!

حالا رفیعی در پنجمین بازی عمر ورزشی خود در لیگ برتر پنجمین کلین شیت را هم ضمیمه کارنامه کرده و مطمئناً گاریدو کسی نیست که مثل مربیان سابق بخواهد فقط به اسم و رسم بازیکن نگاه کند.

این مسابقه یک نکته دیگر هم داشت. لوکاس ژوائو بالاخره اولین پاس گل خود را داد تا حداقل بخشی از هواداران پرسپولیس دوباره به او امیدوار شوند. بازیکنی که برای پوشاندن ضعف گل‌زنی خریداری شد اما تا امروز همه را ناامید کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی