نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
لیگ برتر دیگر برای استقلال تمام شده است/ یادم نمی‌آید استقلال در ۲ بازی ۶ گل خورده باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال با صراحت می‌گوید لیگ برتر برای این تیم تمام شده است!

شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال که با این تیم سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی جام باشگاههای آسیا را نیز یدک می‌کشد طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی صراحتاً گفت لیگ بیست و چهارم برای آبی پوشان تمام شده است.

وضعیت استقلال پس از شکست مقابل خیبر را چطور می‌بینید؟

استقلال بعد از ناکامی مقابل پرسپولیس وارد بحران شد و تعویض سرمربی به این اتفاق دامن زد. واقعا چطور می‌شود که استقلال در دو بازی لیگ برتر ۶ گل بخورد؟ من اصلاً چنین چیزی را به خاطر ندارم. ۶ گل خورده در دو بازی؟ ضعیف‌ترین خط دفاعی برای تیمی که همین دو سال قبل بدون حتی یک شکست قهرمان لیگ برتر شد!

چرا وضعیت استقلال اینطوری شد؟

به نظرم ماجرای جواد نکونام یک خودزنی در استقلال بود. اگر به هر دلیلی باشگاه نمی‌خواست با نکونام کار کند، باید این تصمیم را قبل از شروع فصل می‌گرفت و همان زمان سرمربی جدید می‌آورد نه اینکه در کوران مسابقات دست به چنین کاری بزند و سراغ سرمربی خارجی هم برود. این بنده خدا تا پایان نیم فصل اول زمان می‌خواهد تا بازیکنان و شرایط تیم را بشناسد و تازه از نیم فصل دوم می‌توانیم عیارسنجی کنیم که می‌تواند در تیم موفق باشد یا نه؟ البته من تا به حال یاد ندارم که یک مربی از آفریقا به ایران آمده باشد ولی باید بپذیریم که آقای موسیمانه در انتخاب تاکتیک و ترکیب بازی با خیبر نقشی نداشت و سهراب بختیاری زاده این مساله را جلو برد. واقعا برایم جای سوال دارد که چرا رافائل سیلوا در عمق خط دفاعی استقلال بازی نکرد؟ واقعاً این چه ترکیبی برای عمق خط دفاع استقلال بود که در خرم آباد دیدیم.

چرا؟

دلیلش این بود که دو بازیکن حاضر در دفاع مرکزی استقلال واقعاً بد کار کردند. عمق خط دفاعی استقلال در خرم آباد افتضاح بود. ترکیبی از یک مدافع بی‌تجربه با یک مدافع با تجربه اما سنگین. اصلاً بحث شخصیتی ندارم و همه بازیکنان محترم هستند بلکه نظرم فوتبالی است. در رابطه با ترکیب ثابت استقلال این سوال هم مطرح است که وقتی در جدال مقابل هوادار ما به ۴ بازیکن خارجی میدان دادیم و تیم هم به آن خوبی فوتبال بازی کرد چرا چنین کاری را در مسابقه با خیبر انجام ندادیم؟

به نظرتان وضعیت استقلال در این فصل چه می‌شود؟

واقعیت امر این است که همه پیشکسوتان دلشان می‌خواهد استقلال نتیجه بگیرد اما نمی‌توانیم چشمان خودمان را بر روی حقایق ببندیم. خیلی دوست دارم استقلال نتیجه بگیرد ولی متاسفانه باید به این نکته اشاره کنم که با این وضعیت لیگ برتر برای استقلال تمام شده و این تیم دیگر مدعی قهرمانی در فصل جاری نیست.

لیگ برتر دیگر برای استقلال تمام شده است/ یادم نمی‌آید استقلال در ۲ بازی ۶ گل خورده باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    هوادارتیم نبود ورحمتی مربی نبود فکردی کیسه خوب بازی کرد نخیرهوادرداغون شده نه اینکه شما خوب بازی کردین
  • اس اس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    هنوز نه
  • Faramarz IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    من استقلالی نیستم اما برانکو سال اولی که مربی پرسپولیس شد و تیمش را خودش بست یعنی فصل 95-1394 تیمش در آغاز فصل حتی ته جدولی هم شد اگر اشتباه نکنم پس از بازی با استقلال خوزستان و پرسپولیس که تیمش 2-1 باخت اما در پایان فصل تیمش با امتیاز برابر و تفاضل3+ پس از استقلال خوزستان دوم شد فصل بعدش هم که روند قهرمانی پرسپولیس آغاز شد البته او برانکو بود و کارش را بلد بود پس این اظهار نظر ها که فصل برای استقلال تمام شد فوتبالی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی