نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
رکورد عجیب حبیبی نژاد؛ باز هم تک گل ۳ امتیازی را شماره ۱۰ زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز ثلث اول لیگ برتر به پایان نرسیده که نماینده یزد در سطح اول حرفه‌ای صاحب یک رکورد جالب شده است.

به گزارش خبرورزشی، استان یزد در زمره استان‌های فوتبال خیز ما نیست و در عمر ۲۳ دوره قبلی لیگ برتر حرفه‌ای تنها یک نماینده یعنی شهید قندی را داشت که در همان سال اول دوباره سقوط کرد و از فوتبال محو شد.

معمولا در فوتبال ما به خاطر اختلاف سطح لیگ آزادگان و لیگ برتر تیم‌هایی که برای اولین تجربه از لیگ آزادگان بالا می‌آیند، اولین و مهم‌ترین کاندیدا برای سقوط هستند و در بیشتر مواقع این اتفاق در پایان فصل می‌افتد.

این تابستان خیبر و چادرملو از لیگ آزادگان بالا آمدند. خیبر چند بازیکن لیگ برتری گرفت و به نظر می‌رسید با اتکا به هواداران و پیشینه اش، چادر ملو گزینه جدی‌تر برای سقوط باشد اما با شروع مسابقات این باور عوض شد.

چادرملو با باخت استارت زد و بعد یک مساوی دوباره باخت. از هفته چهارم توانست در ورزشگاه شهید نصیری یزد -آن هم نه اردکان که این تیم متعلق به آنجاست- لااقل در استان خودش پذیرای مسابقات لیگ برتر باشد.

درست از همان جا هم پیروزی‌های چادرملو آغاز شد. برابر نساجی و بعد مساوی در اهواز برابر استقلال، دوباره هفته ششم در یزد مس را برد. هفته هفتم به پرسپولیس باخت و هفته هشتم دوباره در یزد برد، این بار خیبر را!

این تیم در سه مسابقه خانگی با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود که هفته نهم اولین برد بیرون خانه را تجربه کرد، برابر هوادار در تهران و بازهم ۱-۰ اما به شکلی بسیار جالب زننده سه گل سه امتیازی شماره ۱۰ این تیم هادی حبیبی نژاد بوده است!

او ابتدا در هفته چهارم مقابل نساجی دقیقه ۵۳ سپس هفته ششم برابر مس دقیقه ۹۰+۳ و و حالا هم عصر جمعه ۴ آبان در بازی با هوادار دقیقه ۵۷ زننده گل ۳ امتیازی برای چادرملو بود.

سه برد و ۹ امتیاز با سه گل از یک بازیکن، آن هم نرسیده به ثلث اول لیگ! رکوردی جالب که نام چادر ملو را در تاریخ فوتبال نوشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی