نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
واکنش ماشاریپوف به مصاف استقلال با تیم سابقش؛ امیدوارم این تیم برنده باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال‌الدین ماشاریپوف گفت: با پیروزی مقابل النصر می‌خواهیم هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با النصر گفت: تیم النصر تیم بزرگی است. بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. من سابقه عضویت در تیم النصر را دارم و خاطرات خوبی در این تیم داشتم. اما فراموش نکنید که ما هم استقلال هستیم و بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند. ما به دوبی آمده‌ایم که با پیروزی برابر النصر هواداران خود را خوشحال کنیم.

ماشاریپوف در ادامه گفت: استقلال هواداران بسیار زیادی دارد که همه منتظر موفقیت در این بازی هستند. ما می‌دانیم ایرانیان زیادی در دوبی حضور دارند. استقلال نیز در دوبی تنها نخواهد ماند و هواداران استقلال فردا در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت. مطمئنم فردا استادیوم توسط هواداران ما پر خواهد شد. امیدوارم که فردا هوادارانی که استادیوم می‌آیند، شاهد پیروزی تیم ما باشند تا خاطره شیرینی از این بازی برای آن‌ها ثبت شود.

وی با اشاره به سابقه حضورش در تیم فوتبال النصر گفت: امیدوارم که برنده بازی فردا استقلال باشد تا با سه امتیاز این بازی به خانه برگردیم.

بیشتر بخوانید: خط و نشان بختیاری‌زاده برای النصر؛ ستاره داشتن ملاک پیروزی نیست/ یک چیز را فراموش نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    الماس آبی💎💙ماشاریپوف بازیکن خاصیه، کسی که فردا میتونه برگ برنده مون باشه انگیزه های زیادی برای تواناییهاش تو این بازی حساس داره🔥💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی