نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
فرعون مصری باز هم پادشاه شد/ لیورپول آبی‌ها را قربانی صدرنشینی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول موفق شد با نتیجه ۲-۱ چلسی را شکست دهد تا باز هم صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش خبرورزشی، در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که ...

در دقایق ابتدایی برخلاف انتظار لیورپول پراشتباه بود و چلسی دقایق زیادی توپ و میدان را در زمین حریف در اختیار داشت. برخلاف روند بازی، لیورپول پنالتی گرفت و در دقیقه ۲۹ محمد صلاح آن را مقابل تیم سابقش تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۳۲ کودی خاکپو گل دیگری برای لیورپول زد که آفساید ارسال کننده که محمدصلاح بود، اعلام شد. در دقیقه آخر لیورپول باز هم پنالتی گرفت که این مرتبه خطا روی کرتیس جونز رخ داده بود. اما داور با بررسی VAR خطای رابرت سانچس را تشخیص نداد و این پنالتی از قرمزها گرفته شد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

در دقیقه ۴۸ نیکولاس جکسون گل زد و آفساید اعلام شد، اما VAR آن را درست تشخیص داد و کار به تساوی کشیده شد. دقیقه ۵۲ پاس زیبای محمد صلاح را کرتیس جونز تبدیل به گل دوم کرد تا لیورپول خیلی زود دوباره به گل برتری برسد. لیورپول بعد از این گل بازی را کنترل کرد و کمتر اجازه خلق موقعیت خطرناک به چلسی داد و همین نتیجه را تا پایان حفظ کرد.

لیورپول با این برد ۲۱ امتیازی شد و بالاتراز منچسترسیتی ۲۰ امتیازی در صدر جای گرفت. چلسی هم با ۱۴ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی