سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
۱ |
۰
واکنش نزدیکان برانکو به شایعه پیشنهاد استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دوستان نزدیک برانکو ایوانکوویچ مدعی شد، این مربی پیشنهادی از استقلال ندارد.

به گزارش خبرورزشی، طی روزهای اخیر شایعه عجیبی در فضای مجازی دست به دست شد و آن خبر پیشنهاد باشگاه استقلال به برانکوایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی بود. برانکو که هم اکنون در تیم ملی چین حضور دارد، روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی کند و رسانه های چینی مدعی هستند، او در صورت ادامه روند بد خود از کار برکنار خواهد شد.

همین موضوع باعث شد تا شایعه مذاکره استقلال با سرمربی محبوب پرسپولیسی ها شکل گرفت. ماجرایی که از همان ابتدا مشخص بود شایعه است.

با این حال برای اطمینان بیشتر و پیگیری ماجرا به سراغ یکی از دوستان نزدیک برانکو رفتیم تا از موضوع باخبر شویم. این فرد که ارتباط نزدیکی با سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی دارد، مدعی شد چنین چیزی صحت ندارد و خبر مذاکره استقلال با برانکو درست نیست.

دوست نزدیک برانکو به ما گفت: برانکو با تیم ملی چین قرارداد دارد و می خواهد به کارش در آنجا ادامه دهد. هرچند برانکو به شدت به باشگاه استقلال و هوادارانش احترام می گذارد و همواره آن ها را ستایش کرده، ولی با توجه به علاقه قلبی او به پرسپولیس و هوادارانش، اگر پیشنهادی هم از سوی باشگاه استقلال به دستش برسد قبول نخواهد کرد و پاسخ او منفی خواهد بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی