ترس قطری‌ها از دیدار با ایران/ همه منتظر یک تقابل هیجان انگیز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزنامه‌های قطری به تشریح بازی امشب تیم ملی کشورشان مقابل ایران پرداختند.

از هفته چهارم بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم ملی ایران در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف قطر می رود. این بازی در حالی قرار بود در مشهد برگزار شود اما به دلیل مسائل امنیتی منطقه به دبی منتقل شد.

تیم ملی ایران که در حال حاضر به همراه ازبکستان در صدرجدول گروه قرار دارد در حالی باید مقابل قهرمان آسیا قرار بگیرد که عنابی‌ها این بازی ها را خوب آغاز نکردند و در حال حاضر ۴ امتیاز دارند. روزنامه الرایه در گزارشی به این بازی پرداخت که در ادامه می خوانید: 

عنابی امشب مهم‌ترین و سخت‌ترین چالش خود را در مسیر طولانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پشت سر خواهد گذاشت، زمانی که در ورزشگاه راشد دبی مهمان تیم ملی ایران خواهد بود. این بازی در چارچوب دور چهارم از گروه اول برگزار می‌شود.

بازی که ساعت ۷:۰۰ شب (به وقت دوحه) آغاز می‌شود، اهمیت زیادی دارد زیرا تیم باید به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد و دومین برد پیاپی را به دست آورد تا اشتباهات ابتدایی خود را جبران کند. عنابی در شروع این مسابقات شکست اول را مقابل امارات متحمل شد و سپس در دیدار دوم مقابل کره شمالی به تساوی رسید، تا اینکه در بازی سوم مقابل قرقیزستان اولین پیروزی خود را کسب کرد.

سختی این دیدار کاملاً طبیعی است، زیرا تیم ملی ایران همیشه یکی از مدعیان اصلی کسب یکی از دو سهمیه مستقیم برای صعود به جام جهانی از این گروه بوده و هست. بنابراین، عبور از این مانع و کسب پیروزی، به عنابی کمک خواهد کرد تا چند هدف را همزمان دنبال کند: از جمله افزودن امتیازهای جدید به حساب تیم و متوقف کردن یکی از رقبای اصلی در راه صعود.

وضعیت کنونی دو تیم در این گروه نشان می‌دهد که تیم ملی ایران با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و با تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان صدرنشین، این امتیازها را از دو پیروزی مقابل قرقیزستان و امارات و تساوی مقابل ازبکستان به دست آورده است. از سوی دیگر، تیم ملی قطر در رده چهارم با ۴ امتیاز قرار دارد که این امتیازها را از تساوی با کره شمالی و پیروزی مقابل قرقیزستان پس از شکست مقابل امارات در دیدار نخست کسب کرده است.

این رویارویی فنی درون زمین بسیار قوی و پر از هیجان خواهد بود، به‌ویژه که هر دو تیم از مهره‌های کلیدی بسیاری برخوردار هستند. بی‌شک، نبرد خط میانی بین این دو تیم نقش کلیدی در تعیین برنده بازی ایفا خواهد کرد، به همین دلیل مربی قطر، مارکز لوپز، توجه ویژه‌ای به این بخش دارد. تیم قطر به سرمربیگری لوپز، روی شرایط فنی و بدنی‌ای که در بازی اخیر مقابل قرقیزستان نشان داد، حساب می‌کند، زیرا مشخص بود که کادر فنی موفق شده بسیاری از اشتباهات دو بازی اول را برطرف کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی