همه سرمربیان استقلال شاگردان شوهرم بودند/ وضع تیم ما همیشه این طوری نمی‌ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال معتقد است شرایط این تیم قطعاً در آینده می‌تواند بهتر شود.

به گزارش خبرورزشی، استقلال جمعه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و سه‌شنبه هفته آینده نیز با النصر عربستان در امارات مسابقه می‌دهد.

در چنین شرایطی اما هنوز بحث پیرامون انتخاب سرمربی جدید استقلال داغ است و دکتر فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری که خودش هم به نوعی یکی از پیشکسوتان استقلال محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرورزشی تاکید دارد که برای سهراب بختیاری‌زاده آرزوی موفقیت می‌کند و دلش می‌خواهد آبی پوشان را دوباره اوج گرفته ببیند.

همسر اسطوره فقید استقلال به همکارمان گفت: سهراب بختیاری‌زاده هم در تیم ملی و هم در استقلال شاگرد منصور بود و شوهرم علاقه زیادی به او داشت. رابطه‌شان با یکدیگر خیلی خوب بود و یادم نمی‌رود که سهراب چقدر برای استقلال زحمت کشیده است. دلم می‌خواهد این تیم نتیجه بگیرد و بختیاری زده نیز به عنوان یکی از پیشکسوتان باشگاه روزهای خوبی را در استقلال سپری کند. شما مطمئن باشید وضعیت استقلال همیشه این طوری نمی‌ماند و قطعاً روزهای خوب باشگاه نیز از راه می‌رسد. خیلی دلم می‌خواهد استقلال این جمعه به پیروزی برسد و در دبی نیز موفق به شکست النصر شود چون اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، شرایط خیلی بهتری برایش ایجاد خواهد شد.

فریده شجاعی در ادامه به نکته جالبی هم اشاره کرده و تصریح کرد: از سال ۱۳۹۵ که منصور فوت کرد، تمام سرمربیان داخلی این تیم تا امروز شاگرد شوهرم بوده‌اند و این خیلی برای همه اعضای خانواده ما لذت بخش و غرورانگیز است که می‌بینیم شاگردان منصور پورحیدری به چه مدارج بالایی رسیده‌اند. از علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی گرفته تا محمود فکری، جواد نکونام، مجید نامجومطلق و همین سهراب بختیاری زاده...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی