نتیجه اتفاق تلخ برای مدافع رئال‌مادرید؛ کهکشانی‌ها مدافع می‌خرند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اینکه داوید آلابا فعلا قادر به بازی برای رئال مادرید نیست، این باشگاه در بازار ژانویه برای جذب مدافع اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، در آوریل امسال دچار آسیب‌دیدگی جدی در زانو شد و مجبور به انجام عمل جراحی دوم بر روی مینیسک خود گردید. امید می‌رفت که او در حدود ماه نوامبر به میادین برگردد، اما با نزدیک شدن به این تاریخ، نشانه‌ای از بازگشت او دیده نمی‌شود.

آلابای ۳۲ ساله در دو ماه گذشته بهبودی چندانی نداشته است. طبق گزارش کادنا سر، او در بازگشت به تمرینات در دویدن با مشکلاتی مواجه شده و نتوانسته شدت تمریناتش را افزایش دهد. در هنگام تلاش برای پیوستن به گروه درد زیادی را احساس کرده و نتوانسته بیشتر از دو روز متوالی با شدت بالا تمرین کند. همچنین با کاهش غضروف زانویش، هیچ تضمینی برای زمان یا نحوه بازگشتش به بازی وجود ندارد.

با توجه به این شرایط، رئال مادرید در حال بررسی گزینه‌هایی در بازار نقل و انتقالات ژانویه است. آن‌ها قصد داشتند آلابا را به‌عنوان مدافع مرکزی سوم خود برای نیمه اول فصل در نظر بگیرند و با بهم خوردن این برنامه، ممکن است در پنجره زمستانی به‌دنبال جایگزینی برای او باشند.

به تأیید فوتبال اسپانیا، رئال مادرید در ماه‌های آینده برای جذب یک مدافع مرکزی اقدام خواهد کرد. تا کنون نام‌هایی مانند یوناتان تا، یارک گاسیوروسکی و ویتور رییس با کهکشانی‌ها مرتبط شده‌اند.

بیشتر بخوانید: شوک به داوید آلابا؛ خداحافظی زودهنگام و اجباری ستاره رئال مادرید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی