سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
۰ |
۰
نیکو ویلیامز با اجازه مادرش پورشه ۹۱۱ GT۳ خرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو ویلیامز بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ اجازه خرید پورشه را پیدا کرد.

به گزارش خبرورزشی، نیکو ویلیامز، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیک بیلبائو، پس از قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ و پیروزی مقابل انگلیس در فینال، با خرید یک پورشه ۹۱۱ GT۳ به ارزش ۲۲۰ هزار یورو به خود پاداش داد. اما نکته جالب این بود که این ستاره برای خرید پورشه به اجازه مادرش نیاز داشت.

ویلیامز در مصاحبه‌ای با ال‌موندو فاش کرد که برای خرید این خودروی لوکس، ابتدا باید رضایت مادر و برادر بزرگترش، اینیاکی ویلیامز، را جلب می‌کرد. او گفت: «با برادرم و مادرم شرط بسته بودم که اگر یورو را ببرم اجازه خرید ماشین را خواهم داشت. این شرط را بردم و در ۲۲ سالگی بالاخره ماشین را خریدم.»

موفقیت در سطح قاره‌ای باعث افزایش شهرت و جایگاه ویلیامز شده، اما او تأکید می‌کند که همچنان خاکی است و مانند گذشته به زندگی ادامه می‌دهد. همچنین برادرش اینیاکی همواره به او کمک کرده تا درگیر غرور و هیاهوی شهرت نشود. ویلیامز اضافه کرد: «واقعاً فکر می‌کنم همان آدمی هستم که همیشه بودم. شخصیت و طرز رفتارم اصلاً تغییر نکرده، همان کارهایی را انجام می‌دهم که قبلاً انجام می‌دادم و فکر می‌کنم این موج شهرت را کاملاً طبیعی پذیرفته‌ام. اینیاکی هم مجبور نشد زیاد من را سرزنش کند.»

با توجه به موفقیت‌های اخیر، نیکو ویلیامز به یکی از بازیکنان محبوب تیم‌های بزرگ اروپایی تبدیل شده است. بارسلونا مدت‌هاست به جذب او علاقه‌مند است و باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس نیز وضعیت او را زیر نظر دارند.

بیشتر بخوانید: واکنش ستاره مدنظر بارسلونا و آرسنال به شایعه جدایی‌اش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی