نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
پرسپولیس مستحق شکست بود اما امتیاز گرفت/ پنالتی‌های عجیب‌تری دیده‌ایم که موضوع آن طولانی است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پایان بازی تراکتور و خیبر معتقد است که حریف گردن کلفتی را شکست داده‌اند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با خیبر خرم‌آباد، اظهار کرد: این پیروزی را به شاگردانم تبریک می‌گویم. هفته بسیار سخت و فشرده‌ای بعد از بازی آسیایی داشتیم. امروز مقابل حریف گردن کلفتی بازی کردیم و خیبر تیم خوبی بود. به مربی این تیم بابت ساختن چنین تیم قدرتمند و پویایی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تراکتور امروز با سیستم هفته گذشته بازی کرد. اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و توپ‌گیری او، باعث شد کنترل بازی را برای دقایقی در نیمه اول از دست بدهیم. ما در نیمه دوم تغییر سیستم داده و با چهار هافبک کنترل بازی را در دست گرفتیم و بدین شکل به پیروزی دست یافتیم. ما هفته سختی داشتیم و پیروزی ارزشمندی کسب کردیم. علاوه بر این پروازهای متعددی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه مقابل تیمی پویا و سختکوش پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به کیفیت زمین مسابقه تصریح کرد: زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت و کار را برای بازی‌سازی از عقب زمین سخت می‌کرد و ناچار بودیم ساده و کم ریسک بازی کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «تیم شما ضعیف کار کرد یا خیبر فراتر از انتظار ظاهر شد؟»، خاطر نشان کرد: نظر شما برای من قابل احترام است. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و تیم در نیمه اول مشکل داشت که با تغییرات در بین دو نیمه، جریان بازی را عوض کردیم. ما مقابل پرسپولیس استحقاق سه امتیاز و مقابل ذوب‌آهن هم استحقاق حداقل تساوی را داشتیم. فوتبال همین است. پیروزی ما از روی خوش‌شانسی نبود، بلکه با تغییراتی که دادیم، بازی به نفع‌مان تمام شد. گاهی در زندگی استحقاق بعضی چیزها را داریم، ولی الزاماً به آن دست نمی‌یابیم. خیبر تیمی پرانرژی و رقابت‌جو بود. می‌دانستیم مقابل حریف سرسختی بازی داریم.

وی در مورد قضاوت تیم داوری دیدار خیبر خرم‌آباد - تراکتور، گفت: نظری ندارم و به آنان خسته نباشید می‌گویم. هر کسی وظیفه خودش را دارد و داوران نیز دنبال رعایت عدالت هستند. امروز همه چیز خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع به ادعای خبرنگاری مبنی بر اینکه داور می‌توانست پنالتی دیگری برای خیبر بگیرد، تأکید کرد: اگر بخواهیم درباره پنالتی‌های لیگ برتر صحبت کنیم، پنالتی‌های عجیب‌تری دیده‌ایم که موضوع آن طولانی است. من در صحنه پنالتی اول قبل از اعلام کمک داور ویدیویی، خودم گفتم که پنالتی است.

بیشتر بخوانید: پیروزی تراکتور مقابل خیبر/ شاگردان اسکوچیچ به دور بُرد برگشتند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    اينكه اينطور نبود چه برخوردش دادند
  • علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    خوشم آمد از اسکوچیچ که فهمید کسی مصاحبه او را نمیخواند مگر با آوردن نام پرسپولیس بزرگ ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی